Afaceri de 20 de milioane de euro pentru Secom, în 2017

13.02.2018

Secom® a încheiat anul 2017 cu o cifră de afaceri de 20 de milioane de euro, în creștere cu peste 22% față de anul anterior. Evoluția companiei a determinat urcarea cu trei poziții în piața de suplimente alimentare, compania ocupând la ora actuală locul trei în topul jucătorilor din industrie, cu o cotă de piață de 6,4%.

Dezvoltarea Secom® vine în contestul creșterii preferinței consumatorilor români pentru remediile naturale, dar și a investițiilor de 2,25 milioane de euro realizate de companie anul trecut. Aşadar, anul trecut, Secom® a continuat extinderea propriei rețele de retail prin deschiderea a trei unități comerciale noi în Pitești, Cluj Napoca și în Mega Mall din București, de altfel prima locație a companiei amplasată într-un mall. De asemenea, anul trecut Secom a investit în dezvoltarea infrastructurii IT, precum și în activități de comunicare și promovare.

“2017 a fost un an al performanțelor pentru Secom. Am continuat dezvoltarea companiei într-un mod sustenabil prin lărgirea echipei cu 40%, extinderea portofoliului cu produse inovatoare din categoria de suplimente alimentare și din segmentul de cosmetice naturale și prin deschiderea a 3 noi magazine. Cu o echipă consolidată, un portofoliu de produse puternic și cu multă determinare am reușit să avem cea mai mare creștere a cotei de piață din industrie, care ne-a asigurat intrarea de pe poziția a șasea direct pe locul trei în topul principalilor jucători din segment. Acest rezultat confirmă încrederea mare a consumatorului în produsele noastre și ne motivează să continuăm să oferim soluții de medicină integrativă, din cele mai bune mixuri de ingrediente naturale, care să contribuie la îmbunătățirea calității vieții românilor” a declarat Lucia Costea, Managing Partner Secom®.

 

 

 

Citiți și despre:

  • Afaceri în creştere pentru Superfood CompanyAfaceri în creştere pentru Superfood Company Superfood Company, importator și distribuitor de produse pentru copii mici, a raportat în 2017 o cifră de afaceri de 21 milioane de euro (97 milioane lei), în creștere cu aproape 10% față de 2016, când au […]
  • Secom a dechis două noi magazineSecom a dechis două noi magazine Secom a deschis ieri două noi magazine de prezentare și vânzare, în București și în Ploiești, compania ajunând astfel la patru puncte de retail proprii și continuă planul de dezvoltare demarat în primăvara […]
  • Ceaiurile TEALIA intră pe piaţa din România. În ce magazine se găsesc?Ceaiurile TEALIA intră pe piaţa din România. În ce magazine se găsesc? Secom a anunţat că îşi extinde portofoliul de produse. Compania aduce, aşadar, în România brandul de ceaiuri TEALIA. Astfel, portofoliul de produse Secom este completat cu ceaiuri premium cu ingrediente […]
  • Secom deschide un nou magazin în BucureştiSecom deschide un nou magazin în Bucureşti Secom a inaugurat astăzi un nou magazin de prezentare și vânzare, în București, pe bd. Mihai Bravu. Acesta este cel de-al cincilea punct de retail propriu din țară și cel de-al patrulea din […]
  • Evenimentul România Durabilă – AgriBusiness are loc pe 7 noiembrieEvenimentul România Durabilă – AgriBusiness are loc pe 7 noiembrie Marţi 7 noiembrie, începând cu ora 8.30, are loc evenimentul România Durabilă - AgriBusiness "Contribuţia agriculturii la viitorul model economic românesc", în cadrul Academiei de Studii Economice - Aula […]