Daikin lansează o campanie de Buy Back

17.05.2018

Compania Daikin România a dat startul programului Buy Back prin care încurajează înlocuirea vechilor aparate de aer condiționat cu unele de ultimă generație, din gama Bluevolution. În cadrul campaniei, Daikin oferă reduceri de până la 400 lei.

Campania are loc în perioada 25 aprilie – 30 iunie 2018 prin intermediul partenerilor Daikin Home Comfort Expert. Reciclarea aparatelor colectate în urma campaniei este asigurată de Asociația Românâ pentru Reciclare – RoRec.

„Un aparat de aer condiționat vechi, care nu mai funcționează la capacitate maximă, devine ineficient energetic și poate avea efecte negative atât asupra celor care îl folosesc, cât și asupra mediului înconjurător. Pe lângă costurile nejustificate la energie, potențialul de încălzire globală (GWP – Global Warming Potential) al acestor unități este extrem de ridicat. Scopul programului Daikin Buy Back este de a atrage atenția asupra importanței reciclării aparatelor vechi și totodată, de a încuraja clienții să aleagă performanța noilor sisteme Daikin, oferindu-le un discount la înlocuirea aparatului vechi”, a declarat Alina Turcitu, Marketing Coordinator Daikin România.

Promoția se aplică la achiziționarea echipamentelor din gama Bluevolution: Ururu Sarara, Stylish, Emura, Perfera, Sensira R32 și Comfora.

 

 

 

 

Citiți și despre:

  • Auchan lansează o campanie de buy backAuchan lansează o campanie de buy back Retailerul Auchan a anunţat lansarea unei campanii de buy back pentru pentru aparate frigorifice şi maşini de spălat vechi. Astfel, persoanele care vor să cumpere electrocasnice vor putea beneficia de o […]
  • Daikin a lansat noua generație de agenți frigorificiDaikin a lansat noua generație de agenți frigorifici Daikin a lansat, ȋn premieră pe piața locală, pompe de căldură şi aer condiționat ȋncărcate cu noua generație de agenți frigorigici R-32. Inovația asigură o eficiență energetică ridicată, precum şi o […]
  • Daikin lansează o nouă centrală termicăDaikin lansează o nouă centrală termică Prima centrală termică murală în condensare a fost lansată de Daikin, în premieră pentru ţara noastră. Compania îşi completează astfel portofoliul de produse. Centrala este concepută și proiectată în […]
  • Cele mai bune instrumente de promovare pentru dezvoltarea unui businessCele mai bune instrumente de promovare pentru dezvoltarea unui business În procesul de dezvoltare al fiecărei afaceri există anumite etape care îi confirmă succesul. Astfel, pe lângă cifra de afaceri, numărul de angajați sau longevitatea pe piață, un alt factor important […]
  • Conferinţa The Woman – Oamenii de succes sprijină cauzele socialeConferinţa The Woman – Oamenii de succes sprijină cauzele sociale Conferinţa The Woman promovează în cadrul fiecărei ediții o asociație sau un proiect umanitar, pentru că un „business” presupune şi să întorci spre comunitate o parte din ce ai primit. Prin urmare, Amalia […]