Hotel Clermont, condiții de cazare optime pentru sejururi deosebite

01.06.2018

Anul trecut, hotelul a obținut cele mai bune performanțe financiare din cei 10 ani de activitate. Una din cele mai moderne unități de cazare din țara noastră, Hotel Clermont din Covasna, își așteaptă an de an turiștii în camere moderne și confortabile, oferind condiții  excelente de relaxare, tratament sau de petrecere a unui concediu activ și relaxant. Hotelul este o investiție 100% privată, de familie, cu capital integral românesc, realizată de la zero începând cu anul 2005, prin intermediul companiei Top Star 2000 SRL din orașul-stațiune Covasna.

Domnul Ovidiu Costea, administratorul hotelului ne-a declarat că decizia de investiție în acest proiect „a apărut în anul 2004, odată cu exitul din afacerea deținută anterior – conservele de pate și carne marca Ardealul. Prin vânzarea businessului Ardealul către Orkla Foods Romania s-au obținut fondurile necesare demarării acestui proiect de anvergură.  După 2 ani de activitate susținută și investiții de peste 5 milioane de euro, în luna noiembrie 2007 a fost inaugurată prima versiune a Hotelului Clermont.”

În anii ce au urmat, investițiile pentru extinderea serviciilor au continuat, astfel că în decembrie 2010, după alte 2 milioane de euro investite, s-a finalizat și prima etapă de extindere a locației prin inaugurarea celui de-al doilea corp de clădire (ajungând-se astfel la capacitatea actuală de cazare), dar și extinderea Centrului de Conferințe Clermont. În ianuarie 2015 a fost inaugurată ultima piesă importantă din acest complex hotelier respectiv Europa Grand Ballroom, un spațiu dedicat evenimentelor organizate.

Facilitățile și serviciile oferite turiștilor

Capacitatea maximă de cazare a hotelului este de 218 locuri amenajate în 106 camere și apartamente, cu dimensiuni variind între 34 și 100 de metri pătrați. Fiind gândit și realizat ca un complex turistic integrat, Hotel Clermont oferă o gamă largă de servicii turistice precum servicii de cazare în cadrul celor 106 camere și apartamente clasificate la 4 stele, servicii de alimentație publică în cadrul locațiilor proprii – Restaurant Clermont (restaurant cu specific internațional), Europa Grand Ballrom (spațiu dedicat evenimentelor organizate), Cafe Clermont (cafenea), Bar-Club Clermont (club cu activități de destindere), Secret Garden (gradina de vară) – servicii de tratament balnear prin intermediul Centrului de Sănătate Clermont, servicii de relaxare și înfrumusețare și facilități de destindere (ex. piscina interioară), servicii de agrement și sport (ex. închiriere biciclete, teren de sport multifuncțional, escaladă, tiroliană, etc.), servicii de organizare de conferințe în cadrul Centrului de Conferințe Clermont și servicii de transfer auto și organizare de excursii pentru oaspeții cazați.

Toate aceste servicii sunt oferite în mod direct de către Hotel Clermont, însă pot fi completate și de alte servicii speciale oferite de parteneri de incredere.

Condiții de cazare optime pentru sejururi deosebite

Hotel Clermont și-a propus încă din prima zi de activitate să ofere condițiile de cazare optime necesare unui sejur deosebit, pentru o ședere prelungită – pentru pachetele de tratament, sejurul mediu este de 10 nopți de cazare – întrucât turiștii se pot bucura de spații generoase, confortabile și utile, cu balcoane cu peisaje deosebite, dar și cu băi spațioase, utile și confortabile.

„Hotelul oferă toate facilitățile caracteristice unui hotel de 4 stele superior, însă atât de necesare obținerii unei experiențe deosebite fără a abuza de tehnologia de ultima oră. Oaspetele nostru vine din diferite medii sociale și profesionale și este important să se simtă «acasă» ”, a mai adăugat domnul Ovidiu Costea, administratorul Clermont Hotel.

Prin integrarea multitudinii de servicii sub același acoperiș, hotelul oferă suficiente soluții pentru acoperirea activă a timpului liber disponibil, fie că vorbim de oaspeți sosiți la tratament sau în cadrul evenimentelor corporate.

„Dorim să scoatem în evidență amplasarea hotelului în natură, motiv pentru care oaspeții noștri se pt bucura de aerul curat de munte, cu efecte terapeutice benefice, atât prin balcoanele generoase cât și prin vastele zone de spații verzi amenajate în vecinătatea locației”, a completat domnul Costea.

Printre beneficiile extrem de apreciate ale hotelului Clermont se mai numără parcarea proprie generoasă sau accesul la internet wi-fi și prin cablu oferit în mod gratuit oaspeților

Prin asigurarea unei game foarte largi de servicii turistice, Hotel Clermont se bucură de o sezonalitate atenuată astfel încât reușește să acopere foarte bine toate cele 12 luni ale anului. Lunile de vară sunt acoperite preponderent de rezervări pentru clienții individuali, sosiți în sejururi de tratament sau leisure. În sezonul de primăvară și cel de toamnă, aceste rezervări sunt completate de diversele evenimente corporate organizate atât direct pentru clienții finali, cât și prin intermediul partenerilor (agenții de turism și agenții BTL).

Sezonul de iarnă este susținut de evenimentele speciale organizate pentru clienții individuali (1 decembrie, Crăciun, Revelion) și pentru clienții corporate (petreceri de sfârșit de an sau evenimente interne pentru planificarea noului an).

 Centrul de Sănătate Clermont

Centrul de Sănătate Clermont este situat în cadrul hotelului, în clădirea principală, și reprezintă unul din punctele forte ale locației, precum și principala motivație pentru care a fost gândită și realizată investiția. Aparatura medicală de calitate, personalul medical specializat, dar mai ales utilizarea factorilor naturali de cură reprezintă garanția unui act medical de calitate. În cadrul Centrului de Sănătate Clermont se pune un accent deosebit pe maximizarea efectelor mofetei și a băilor cu apă minerală, elemente de unicitate la nivel național și principala motivație pentru vizitarea stațiunii Covasna.

Domnul Costea a specificat faptul că principalul avantaj competitiv al hotelului Clermont este reprezentat de calitatea și complexitatea serviciilor oferite. „Prin punerea la dispoziția oaspeților noștri a facilităților existente, nemijlocit, și prestarea serviciilor dorite de către aceștia avem un control integral pe calitate. În aceeași măsură, calitatea deosebită și permanent confirmată a tratamentului balnear cardiovascular și reumatic realizat în cadrul Centrului de Sănătate Clermont ne asigură fondul de oaspeți pentru sezonul de vară.”

Evenimente Corporate

Profesionalismul evenimentelor desfășurate în ultimii ani recomandă, de asemenea, hotelul ca locație de top în organizarea de evenimente corporate. Desfășurarea anuală a peste 100 de evenimente de diverse complexități se bucură de avantajul experienței în găzduirea ireproșabilă a acestui tip de servicii turistice, sprijinite de soliditatea echipei și de gradul relativ redus de înlocuire a personalului din hotel.

Hotel Clermont beneficiază de aportul unei echipe formate din 125 de persoane, specializate în funcție de departamentul în care își desfășoară activitatea, nefăcând excepție nici personalul medical ce deservește centrul de sănătate

Investițiile efectuate și rezultatele economice ale hotelului

Hotel Clermont, prin intermediul companiei deținătoare Top Star 2000 SRL, beneficiază de un buget anual de investiții atât pentru dezvoltarea activității, cât și pentru îmbunătățirea constantă a serviciilor și facilităților existente.

După finalizarea celui de-al doilea corp de clădire în anul 2010 au început investițiile punctuale în completarea facilităților disponibile. În consecință, au fost completate dotările audio-video pentru întreg centrul de conferințe astfel încât să poată susține independent, prin echipamente proprii, evenimentele organizate în cadrul locației. De asemenea, s-a înlocuit integral mobilierul din spațiile comune (lobby, cafenea, restaurant, bar, piscină, centru de sănătate) pentru a păstra imaginea unei locații proaspăt deschise. La nivelul camerelor s-a schimbat mocheta și s-au înlocuit stațiile TV. S-au refăcut facilitățile de agrement și au apărut altele noi (ex. peretele de escaladă și tiroliana, UTV-urile). Totodată s-a extins zona de odihnă și relaxare (Gradina de vară) amenajată în perimetrul hotelului. În perioada următoare, un obiectiv important este reprezentat de extinderea facilităților disponibile în cadrul centrului de relaxare și creșterea constantă a confortului disponibil în hotel.

În ceea ce privește rezultatele financiare, Hotel Clermont a înregistrat pentru anul 2017 un nivel record al veniturilor și al gradului de ocupare. Anul trecut a fost cel mai bun din cei 10 ani de activitate, cu o creștere de peste 10% atât a numărului de camere rezervate, cât și a cifrei de afaceri. Pentru anul acesta, reprezentanții companiei ne-au declarat că se dorește consolidarea activității prin menținerea rezultatelor înregistrate în anul 2017 și îmbunătățirea ușoară a profitabilității companiei Top Star 2000 SRL.

 

 

Citiți și despre:

  • Destinațiile preferate de vacanță ale românilorDestinațiile preferate de vacanță ale românilor Grecia și Spania sunt cele mai căutate destinații. Vara înseamnă implicit vacanță, atât pentru elevi, cât și pentru persoanele care dețin un loc de muncă, chiar dacă în cazul acestora din urmă vacanța se […]
  • Hotel Ambient, evoluția unei afaceri de familieHotel Ambient, evoluția unei afaceri de familie Conducerea lucrează la dezvoltarea lanțului de hoteluri Ambient. Complexul Hotelier Ambient este primul complex cu capital integral românesc din Brașov, a cărui istorie începe în 1999, când a fost inaugurat […]
  • Hotel IAKI, servicii hoteliere de patru steleHotel IAKI, servicii hoteliere de patru stele Managementul hotelului dorește consolidarea poziției în mediul online. Construit în anul 1957, Hotelul Iaki poate fi considerat clădire istorică. Începând cu anul 1999, când a fost cumpărat de Gheorghe Hagi – […]
  • RisCo, sistemul românesc de verificare a firmelorRisCo, sistemul românesc de verificare a firmelor Clujul, un nou pol de interes pentru industria IT și domeniul producției. RisCo este primul și cel mai important serviciu on-line prin care companiile pot verifica situația financiară, juridică și de plăți a […]
  • Sorin Caian: Cum a evoluat piața de consultanță în RomâniaSorin Caian: Cum a evoluat piața de consultanță în România Soluțiile pentru redresarea sectorului, după o perioadă grea. Sorin Caian conduce Asociația Consultanților în Management din România de trei ani, iar 2015 este ultimul an în care ocupă funcția de președinte […]