Pepsi lansează campania Pepsi Challenge în România

14.04.2015

Pepsi România dă startul campaniei „Pepsi Challenge”, în cadrul unei mişcari globale ambiţioase, care provoacă fanii Pepsi să experimenteze viața într-un mod diferit. Marius Moga se alătură ambasadorilor internaționali Usher, Serena Williams, James Rodriguez, Usain Bolt, Nicola Formichetti şi Jerome Jarre, pentru a-i provoca pe români să facă parte din cea mai mare campanie Pepsi de până acum, sub hashtagul #pepsichallenge.

Pe parcursul a trei luni, Pepsi Challenge invită consumatorii să sfideze convenţiile şi să încerce experiențe noi, participând la o serie de provocări lunare şi săptămânale, anunţate pe site-ul www.acceptaprovocarea.ro.

În luna aprilie, oricine poate crea un design nou pentru doza de Pepsi, intrând în aplicația specială găzduită pe site-ul campaniei. Cele mai reușite trei propuneri vor ajunge, în ediţie limitată, pe rafturile magazinelor din ţară.

 „Pepsi este un brand inovator, cool şi mereu pus pe fapte mari atunci când vine vorba de interacţiunea cu fanii săi, iar Pepsi Challenge a fost o provocare mai întâi pentru noi – să reafirmăm spiritul Pepsi și să gasim idei îndrăznețe, creative și relevante pentru fani. Am pregătit o colecție de provocări variate, cu multe premii puse în joc, dar mai ales cu multe experiențe diferite, care te invită să încerci în fiecare săptămână ceva nou. Colaborarea cu Marius Moga a luat naștere în mod firesc, el fiind un artist creativ și polivalent, care a acceptat numeroase provocări de-a lungul carierei”, a declarat Adriana Nestoriuc, Associate Marketing Manager Carbonated Soft Drinks & Juices Romania.

Campania globală Pepsi Challenge este cea mai mare şi complexă campanie Pepsi de până acum, în care sunt implicate vedete internaţionale şi parteneri prestigioși, pentru a încuraja consumatorii din întreaga lume să trăiască experienţe noi, memorabile.

 

 

Citiți și despre:

  • O nouă agenție specializată în soluții digitale integrate, lansată în RomâniaO nouă agenție specializată în soluții digitale integrate, lansată în România Publicis Worldwide a anunţat că va lansat în România o agenție specializată în soluții digitale integrate: Nurun. Decizia de extindere vine într-un moment de reconfirmare a performanțelor echipei de digital a […]
  • Caroli lansează noi produseCaroli lansează noi produse Caroli Foods Group a lansat o nouă ofertă completă pentru consumatori în categoria Salam și își extinde portofoliul cu 3 salamuri Caroli cu Extra Calitate și cu mai mult de 80% carne. Începând cu această […]
  • Farmec: Afaceri de 34 milioane de euro, în 2014Farmec: Afaceri de 34 milioane de euro, în 2014 Producătorul român de cosmetice Farmec a încheiat 2014 cu o cifră de afaceri de 152 de milioane de lei (34 milioane de euro), în creștere cu peste 10 % față de nivelul raportat în 2013, când a înregistrat […]
  • Ce băuturi răcoritoare preferă românii?Ce băuturi răcoritoare preferă românii? În ciuda crizei, românii nu au renunţat în ultimii ani să consume băuturi răcoritoare, piaţa sucurilor din România avansând de la 4,81 miliarde lei în 2010 la 5,04 miliarde lei în 2014, ultimul an […]
  • LG a lansat o versiune LTE a tabletei G Pad 8.0LG a lansat o versiune LTE a tabletei G Pad 8.0 LG va începe săptămâna viitoare livrarea versiunii LTE a tabletei G Pad 8.0, dispozitivul oferind mai multă portabilitate, funcții avansate UX, precum şi funcţii avansate ale camerei preluate de la LG […]