PIATRAONLINE inaugurează Pavilionul Expozițional

20.09.2017

PIATRAONLINE își extinde showroom-ul cu un nou univers de inspirație sub conceptul unui Pavilion Expozițional, începând de mâine, 21 septembrie, ca parte integrantă a aniversării de 10 ani. Valoarea noului proiect ajunge la 200.000 euro, sumă investită doar în amenajarea spațiului.

„Pavilionului Expozițional reprezintă un pas obligatoriu pe care a trebuit să îl facem pentru a continua inovația în domeniu și pentru a îmbunătăți serviciile și produsele pe care le oferim clienților. Dorința de extindere o aveam în plan încă din 2015, timp în care am reușit să achiziționăm spațiul necesar (aprilie 2017) pentru a putea realiza o zonă de prezentare exterioară la fel de spectaculoasă și de inspirațională precum interiorul showroom-ului. Pentru noi, acest proiect constituie o necesitate pentru a le putea oferi clienților noștri un adevărat generator de inspirație pentru proiectele lor de amenajare interioară sau exterioară”, menționează Mariana Constantinescu-Brădescu, Managing Partner PIATRAONLINE.

Pavilionul Expozițional are o suprafață de 800 mp și peste 300 de modele de piatră naturală. Acesta este gândit ca o experiență completă care dezvăluie diferitele povești și personalități ale pietrei, pentru că nu e suficient să vezi și să atingi piatra naturală, trebuie să înțelegi ce poate deveni.

Printre produsele expuse se numără: marmura, granitul, travertinul, ardezia, limestone, quartit, adică, aproximativ 80% din gama de produse PIATRAONLINE, materiale potrivite pentru amenajările exterioare, dar parțial și pentru cele interioare, oferind o gamă largă de materiale potrivite pentru orice tip de spațiu construit.

„Astfel, cel mai mare spațiu expozițional privat din România dedicat pietrei naturale este soluția ideală pentru orice tip de proiect rezidențial sau comercial. Cele peste 300 de modele de piatră naturală sunt unite în patru zone inspirationale din jurul globului, oferind o gamă diversă de produse, dar mai ales idei pentru ca spațiul să devină cu adevărat perfect nevoilor si ideilor tale”, au anunţat reprezentanţii PIATRAONLINE.

Mai exact, showroom-ul exterior este conceput ca o galerie de artă, produsele fiind expuse în diferite zone cu influențe în patru stiluri: columbian, mediteranean, tradițional românesc și modern.

„Showroom-ul exterior este construit sub conceptul unui sistem modular „smart” care oferă posibilitatea de remodelare în proporție de 90%, păstrând astfel costurile de manevrare și reamenajare eficiente. În domeniul construcțiilor, modificarea materialelor expuse în showroom se face la un interval de aproximativ 2 ani, iar acțiunile de reamenajare trebuie să se realizeze într-un timp foarte scurt pentru ca publicul să aibă mereu acces la cele mai noi tendințe de pe piața de piatră naturală”, conchide Eduard Baicu, arhitect şi designer de interior la Phenomena Laboratory, realizatorul proiectului Pavilionului Expozițional.

 

 

Citiți și despre:

  • PIATRAONLINE: Reduceri de până la 80% de Black FridayPIATRAONLINE: Reduceri de până la 80% de Black Friday Magazinul online PIATRAONLINE vine și anul acesta oferte speciale pentru materialele în stoc, vineri, pe 17 noiembrie, de Black Friday. Compania oferă reduceri de până la 80% la peste 1.000.000 kilograme de […]
  • Competiția FoodRocks, lansată de PIATRAONLINECompetiția FoodRocks, lansată de PIATRAONLINE Ești pasionat de gătit şi de realizarea celor mai pozabile cadre cu mâncarea preferată, fie acasă sau la restaurant? Printre pasiunile tale se numără și designul de produs? PIATRAONLINE a anunţat că a lansat […]
  • Afaceri de 24 milioane de lei pentru PIATRAONLINE, în 2017Afaceri de 24 milioane de lei pentru PIATRAONLINE, în 2017 PIATRAONLINE a raportat în 2017 o cifră de afaceri de 24 milioane de lei şi începe noul an cu planuri de dezvoltare a business-ului și consolidarea reputației de brand. Astfel, facelift-ul showroom-ului […]
  • Black Friday: PIATRAONLINE anunţă vânzări recordBlack Friday: PIATRAONLINE anunţă vânzări record PIATRAONLINE, cel mai mare showroom și magazin online de piatră naturală, a înregistrat vânzări de peste 500.000 euro pentru materiale din piatră naturală, vineri, 17 noiembrie, de Black Friday. Compania a […]
  • PIATRAONLINE lansează o campanie de recrutarePIATRAONLINE lansează o campanie de recrutare PIATRAONLINE porneşte în căutarea de #rockstars prin intermediul campaniei de recrutare online "Așează-te la biroul cu vedere spre viitor" pe care a lansat-o recent. Astfel, cel mai mare showroom de piatră […]