PONY extinde serviciul de carsharing și în București

26.03.2018

PONY, primul serviciu de carsharing din țara noastră, funcționează încă din noiembrie 2015, iar industria este în creștere de atunci. Înscriindu-se în tendința răspândită din restul lumii a împărțirii unei mașini cu mai mulți utilizatori, serviciul dispune de cea mai mare flotă din țară, ce totalizează peste 100 de mașini. PONY evoluează într-un pas atât de alert, încât numărul flotei se schimbă lunar: Pony a pus la dispoziție 20 de mașini noi în București (15 Smart fortwo și 5 Smart forfour), iar curând încă 11 noi mașini (Smart) vor parcurge străzile Capitalei. În Cluj, 65 de mașini se află la dispoziția utilizatorilor.

Nu mai puțin de 50,000 de curse s-au cumulat în 2017 în București și Cluj, dintre care 30,000 doar în Cluj, iar utilizatorii au petrecut peste 36,000 de ore în mașinile Pony. Cu alte cuvinte, nicio mașină nu staționează vreodată mai mult de o oră.

Serviciul poate fi folosit prin aplicația GetPony, prin care utilizatorul își poate face cont gratuit, direct pe telefon. După completarea datelor (adaugând documentele necesare și cardul), contul se activează în maximum 24 de ore. Mașinile se localizează tot prin aplicație și se deschid prin Bluetooth cu un singur click din telefon. Nu e nevoie de rezervarea lor, toate mașinile se accesează pe loc, atunci când ai nevoie.

Aplicația folosește cea mai avansată tehnologie de pe piață și include sisteme de securizare și criptare a datelor, recunoaștere facială, recunoaștere optică a caracterelor, oferind utilizatorului toate funcționalitățile într-o singură aplicație.

Tarifele pornesc de la 1,2 RON/minut sau 36 lei/oră în București și 1 RON/minut în Cluj. Un alt atribut al serviciului este tariful dinamic: dacă mașina merge cu sub 15 km/oră sau staționează, tariful pe minut se reduce la jumătate. Acest tip de tarifare este unic în lume pe piața carsharing-ului.

Mașinile pot fi parcate oriunde în zona operațională a serviciului ce acoperă o mare parte din București, cu excepția parcărilor private. Odată ce un utilizator parchează mașina și își încheie drumul, ea devine disponibilă și vizibilă din nou pe hartă pentru următorul.

Prin serviciile și accesibilitatea sa, Pony face orașul să respire, ducându-și utilizatorii la destinație simplu și rapid. Beneficiile sale au fost demonstrate deja: sustenabilitatea și mobilitatea rapidă și-au spus deja cuvântul în ritmul orașului și în viața utilizatorilor. Aceștia se deplasează oriunde și oricând au nevoie și plătesc doar cât folosesc mașina. Toate costurile, benzina și parcările publice sunt incluse în acest tarif. Are toate avantajele și niciunul din dezavantajele și grijile unei mașini personale.

Continuând în linia evoluției constante, PONY tocmai a lansat o serie de pachete prepay, prin care se pot achiziționa unități în avans și 4 tipuri de abonamente, bazate pe discount-uri, în funcție de cât de mult dorește utilizatorul să folosească serviciul: Lite (60 RON), Basic (120 RON), Standard (240 RON) și Master (480 RON).

”Ne bucurăm foarte mult că am extins serviciul de carsharing și în București. Fiind un oraș atât de aglomerat, apariția alternativelor de transport este o soluție salvatoare, atât pe termen scurt, cât și pe termen lung. Acesta este motivul pentru care am introdus și tariful dinamic, adaptăm serviciul situațiilor din trafic. Bucureștenii au reacționat favorabil la primul serviciu de car sharing, iar în 2018 ne vom concentra pe dezvoltarea orașului prin acest serviciu, pentru a pune Bucureștiul pe harta capitalelor cu servicii de carsharing”, aspus Diana Oțelea, reprezentant al companiei.

 

 

 

Citiți și despre:

  • P3 continuă dezvoltarea parcului logistic din BucureştiP3 continuă dezvoltarea parcului logistic din Bucureşti Dezvoltatorul de spaţii logistice P3 continuă să-și extindă parcul logistic din București. Astfel, compania a cumpărat peste 17 hectare de teren lângă parcul P3 Bucharest, cu intenția de a dezvolta parcul […]
  • DMA Trans Logistic își extinde flota autoDMA Trans Logistic își extinde flota auto DMA Trans Logistic, companie de transport intern și internațional, a încheiat o tranzacție de 3,3 milioane de euro cu Mercedes Benz şi Schmitz Cargobull. Astfel, flota companiei DMA Trans Logistic se mărește […]
  • Câți pasageri a transportat Wizz Air anul trecut?Câți pasageri a transportat Wizz Air anul trecut? Compania aeriană low cost Wizz Air a anunțat că numărul de pasageri transportați a crescut cu 18 procente, la 16.482.331 pasageri, în anul fiscal care s-a încheiat pe 31 martie, față de 13.926.324, în anul […]
  • Wizz Air îşi măreşte echipa de vânzăriWizz Air îşi măreşte echipa de vânzări Cea mai mare companie aeriană low cost din Europa Centrală şi de Est, Wizz Air, îşi măreşete echipa de vânzări, Péter Kormány preluând funcţie de Sales Manager pentru chartere şi distribuţia locurilor pentru […]
  • Wizz Air se extinde masiv. Anunţul făcut de compania aerianăWizz Air se extinde masiv. Anunţul făcut de compania aeriană Compania aeriană Wizz Air a aunţat lansarea celei mai mari creșteri operaționale din istoria companiei Wizz Air în întreaga rețea. În următoarele 17 săptămâni, 21 de aeronave vor fi alocate bazelor sale din […]