Poşta Română lansează Luxury Post Express

12.03.2018

Compania Naţională Poşta Română îşi extinde portofoliul de servicii cu un produs de nişă, ţintit pe un segment de public urban, care caută livrări luxury: rapide, eficiente şi discrete. „Luxury Post Express” se adresează persoanelor care au pretenţii foarte clare de la serviciile de curierat. Poşta Română, prin sucursala Servicii Express, pune la dispoziţia clienţilor curierul lor personal. Pe un sistem door-to-door, clienţii, atât destinatarii cât şi expeditorii, vor avea o interacţiune rapidă, eficientă şi plăcută cu reprezentanţii Poştei Române.

Trimiterile sunt împărţite în funcţie de greutate în două categorii, până la 5 kg şi peste 5 kg. Am proiectat acest nou serviciu same day, pe care îl recomandăm clienţilor business, dar nu este limitat la aceştia. Persoanele fizice şi juridice vor descoperi rapid că la Poşta Română găsesc cel mai bun raport preţ/calitate pentru servicii superpremium şi luxury de curierat.

Pentru început, serviciul de curierat ultra-rapid va fi disponibil în oraşele reşedinţă din: Bucureşti, Argeş, Ialomiţa, Prahova, Dolj, Gorj, Vrancea, Cluj, Bihor, Sălaj, Alba, Covasna, Sibiu, Iaşi, Neamţ, Constanţa şi Vrancea.

Cum funcţionează noul serviciu?

Clientul contactează telefonic oficiul poştal express din oraş şi plasează comanda expediţiei. Agentul curier se deplasează la adresa comunicată şi preia trimiterea. Aceasta este preluată şi livrată la destinaţie, la ora comunicată de client (same day sau next day), fără a mai trece prin filtre suplimentare. Agentul curier este dedicat clientului şi se asigură că, în timpul cel mai redus, coletul ajunge la destinaţie şi este livrat. Fiecare trimitere este monitorizată live prin sistemul Track and Trace.

În plus, creşterea parcului auto al Poştei Române, de la finalul anului trecut, este valorificată, inclusiv prin iniţierea unor servicii noi de curierat care se bazează, în primul rând, pe rapiditate şi eficienţă. Normele sunt simplificate, pentru că ne dorim o interacţiune cât mai simplă şi plăcută cu clienţii. Luxury Post Express garantează timpi reduşi de aşteptare, plus o experienţă plăcută pentru clienţi, totul într-un pachet competitiv din punct de vedere al preţului.

Orice trimitere mai uşoară de 5 kg costă 19 lei (fără servicii adiţionale, cum ar fi confirmare de primire electronică), în timp ce orice trimitere de la 5 kg la 10 kg va costa numai 25 de lei. Preţul este, cu siguranţă, ceea ce ne diferenţiază pe piaţă dar, în acelaşi timp, ne mândrim cu programul de 12h/zi, care le va oferi clienţilor o libertate mult mai mare de acţiune pentru orice tip de trimitere.

 

 

 

 

Citiți și despre:

  • Capitalul social al Poştei Române, majoratCapitalul social al Poştei Române, majorat Statul român a majorat capitalul social al Poştei Române, conform prevederilor Hotărârii de Guvern nr. 38/2018. Astfel, în conturile companiei a fost virată suma de 153.000.000 lei, urmând ca diferenţa până […]
  • Poşta Română are un nou contract colectiv de muncăPoşta Română are un nou contract colectiv de muncă Compania Naţională Poşta Română are un nou contract colectiv de muncă, valabil pe o perioadă de doi ani. Noul document pune într-o lumină favorabilă capitolul privind salarizarea angajaţilor cu venituri mici […]
  • Poşta Română a lansat un serviciu inovatorPoşta Română a lansat un serviciu inovator Poşta Română a lansat un nou serviciu care oferă clienţilor posibilitatea să trimită etichete tip timbru, personalizate cu propriile imagini, direct de pe site-ul companiei. Plata serviciului MyMark se va […]
  • Programul de lucru al Poştei Române pentru minivacanţa de Sfânta MariaProgramul de lucru al Poştei Române pentru minivacanţa de Sfânta Maria Compania Naţională Poşta Română a anunţat că în ziua de miercuri, 15 august 2018, toate oficiile poştale din mediul urban şi rural vor fi închise. Programul anunţat este în conformitate cu prevederile Codului […]
  • Programul Poştei Române în perioada Sărbătorilor de RusaliiProgramul Poştei Române în perioada Sărbătorilor de Rusalii Compania Naţională Poşta Română aduce la cunoştinţa clienţilor săi că programul de lucru al subunităţilor poştale din mediul urban şi rural va suferi modificări în perioada Sărbătorilor de Rusalii. Astfel, […]