Rezultate financiare bune pentru Philips Lighting

03.11.2017

Philips Lighting a înregistrat, în al treilea trimestru din 2017, o creștere a vânzărilor de 1,3% și o îmbunătățire continuă a rentabilității operaționale. Astfel, veniturile companiei au ajuns la 1,68 miliarde de euro, în vânzările de LED-uri au avansat cu 22%, reprezentând 68% din totalul vânzărilor.

De asemenea, compania a mai anunţat că EBITA ajustată de 176 milioane de euro, în timp ce venit net a ajuns la 110 milioane de euro.

„În conformitate cu obiectivele noastre, Philips Lighting a revenit la o creștere a vânzărilor în acest trimestru. Pentru prima dată, vânzările de LED-uri și a sistemelor și serviciilor conectate de iluminat au compensat declinul afacerii noastre convenționale. În același timp, am continuat să ne îmbunătățim profitabilitatea, având în vedere că sistemele LED și sistemele și serviciile conectate de iluminat aduc o contribuţie substanțială. Acest lucru demonstrează succesul implementării strategiei noastre, pe măsură ce rămânem pe direcția propusă atingerii obiectivelor noastre pentru 2017”, a declarat Eric Rondolat, CEO.

Compania a mai anunţat că realizarea unei creșteri a vânzărilor în trimestrul trei reprezintă un pas important în îmbunătățirea profilului de creștere a companiei.

„Suntem pe cale să îmbunătățim marja EBITA, ajustată cu 50-100 de puncte de bază pentru întregul an, excluzând câștigul din activele imobiliare în valoare de 15 milioane euro în al doilea trimestru. În plus, ne așteptăm la un flux liber de numerar în trimestrul al patrulea, bazat pe o reducere substanțială a stocurilor”, au mai precizat reprezentantii companiei.

 

 

Citiți și despre:

  • Philips Lighting îşi schimbă numelePhilips Lighting îşi schimbă numele Philips Lighting a anunţat vineri planurile de schimbare a numelui companiei în Signify. Decizia are la bază faptul că lumina devine un limbaj inteligent, care conectează și transmite informații. În plus, […]
  • Philips Lighting devine SignifyPhilips Lighting devine Signify Signify a anunţat ieri noul nume al companiei, ca urmare a modificării statutului societății, schimbându-și denumirea din Philips Lighting N.V. în Signify N.V. Compania spune că modificarea numelui va fi pusă […]
  • Philips Lighting colaborează cu Renault pentru modelul SYMBIOZPhilips Lighting colaborează cu Renault pentru modelul SYMBIOZ Designerii din cadrul companiei Philips Lighting colaborează cu producătorul auto Renault pentru un concept unic de maşină și de casă inteligentă, pe care l-au expus la Salonul Auto de la Frankfurt. Renault […]
  • Becurile cu halogen, interzise şi în România de la 1 septembrieBecurile cu halogen, interzise şi în România de la 1 septembrie Schimbare importantă: becurile cu halogen, interzise de la 1 septembrie. Astfel, începând de sâmbătă, 1 septembrie, la nivelul întregii Europe, inclusiv în România, becurile cu halogen vor fi […]
  • Evenimentul România Durabilă – AgriBusiness are loc pe 7 noiembrieEvenimentul România Durabilă – AgriBusiness are loc pe 7 noiembrie Marţi 7 noiembrie, începând cu ora 8.30, are loc evenimentul România Durabilă - AgriBusiness "Contribuţia agriculturii la viitorul model economic românesc", în cadrul Academiei de Studii Economice - Aula […]