Warning: DOMDocument::loadHTML(): htmlParseEntityRef: no name in Entity, line: 10 in /home/jurnalul/public_html/www/wp-content/themes/jurnalul/functions.php on line 2878
Compania Groupama Asigurări a încheiat 2015 cu rezultate bune, în linie cu obiectivele anuale, devenind astfel una dintre companiile de profil preferate de români. De asemenea, compania şi-a consolidat statutul de asigurător cu cel mai mic număr de reclamații la ASF din top 5 companii de asigurări compozite.
Rezultatele arată că rata netă de recomandare a Groupama Asigurări a ajuns la 55, iar ponderea clienților foarte mulțumiți a avansat la 77%, conform studiului IRSOP realizat în septembrie 2015.
În plus, în 2015, valoarea primelor brute subscrise a ajuns la valoarea de 805 milioane lei, în creștere cu 13% față de nivelul raportat în 2014. Creșterea profitabilă înregistrată, de 13%, este peste nivelul pieței, iar profitul IFRS a ajuns la 23 milioane de lei.
Compania a înregistrat în 2015 doar 39 reclamații întemeiate, cel mai mic număr din top 5 companii de profil din România. În plus, compania și-a consolidat poziția de lider pe linia asigurărilor agricole, unde ocupă locul unul. Groupama Asigurări se află pe locul doi pe linia CASCO și trei pe Property.
„Ne dorim o creștere profitabilă și sustenabilă pe termen mediu și lung în timp ce continuăm să câștigăm preferința românilor, iar rezultatele din 2015 ne arată că suntem pe drumul cel bun. Suntem în continuare unul din liderii pieței de asigurări din România, din ce în ce mai mulți clienți optează pentru produsele și serviciile de calitate și flexibile, adaptate nevoilor lor, pe care le oferim și ne-am atins obiectivele de creștere profitabilă. Cei mai importanți parteneri ai noștri sunt clienții și ne angajăm să le asigurăm continuitatea firească a activităților cotidiene în cazul producerii unui eveniment neprevăzut, dar și să venim în întâmpinarea lor cu produse adaptate nevoilor lor. Totodată, intenționăm să ne întărim poziţiile strategice și să câștigăm preferinţa realǎ și ridicată a clienților și partenerilor noștri în distribuție – bănci, brokeri și companii de leasing -, în acord cu valorile care ne ghidează: solidaritate, proximitate, responsabilitate și performanță”, a declarat François Coste, Director General al Groupama Asigurări.
În acest an, Groupama Asigurări se va concentra pe livrarea celor mai bune servicii pentru clienți, pentru a le câștiga încrederea, precum și pe consolidarea relațiilor cu toți partenerii săi.
În acelaşi timp, compania își menține obiectivul de creștere profitabilă, urmărind o creștere a veniturilor de 5% și un profit de 27 milioane de lei, prin consolidarea poziției pe liniile CASCO, asigurări de locuință și Property și acordând o atenție sporită segmentului asigurărilor de persoane.