2Parale a depăşit 1 milion de vânzări online

18.02.2015

Reţeaua de marketing afiliat 2Parale a atins primul milion de vânzări generate pentru magazinele online partenere. Vânzările realizate de companie, începând cu anul 2009 până în prezent, valorează peste 190 milioane de lei.

Domeniile pentru care au fost realizate cele mai numeroase vânzări sunt fashion, IT&C, cărți și jucării, iar valoarea medie a unei vânzări în 2015 s-a ridicat la aproximativ 200 de lei. Cea mai mare vânzare generată prin intermediul 2Parale a fost de Black Friday 2014 și a avut o valoare de 40.000 de lei.

La ora actuală, 2Parale are un portofoliu de peste 400 de clienți și o comunitate de 38.000 de afiliați.

„Acest prag de 1 milion de vânzări e dovada faptului că 2Parale e mai mult decât un business – este o comunitate, un ecosistem de marketing orientat către performanță, în care advertiserii și afiliații lucrează împreună într-un mediu transparent și 100% măsurabil. Mai mult, este cu atât mai motivant faptul că putem vedea impactul pe care promovarea online o are în business sau în economie – fiecare dintre cele 1 milion de vânzări a generat activitate și un venit pentru un magazin, pentru o companie de curierat (automat și pentru un dealer auto și un distribuitor de combustibil), pentru o companie telecom, pentru o bancă sau pentru un procesator de plăți. Așa se explică și motivul pentru care, în plină criză, noi am reușit să creștem atât de rapid: companiile alocă din ce în ce mai mult din bugete către performance marketing”, a declarat Dorin Boerescu, CEO 2Parale.

În 2014, 2Parale a înregistrat o cifră de afaceri de 6,9 milioane de lei, în creștere cu 40% față de anul precedent. Printre clienții 2Parale se numără companii și branduri precum Avon, Carrefour, Elefant.ro, evoMAG, F64, miniPRIX, Nemira, Regina Maria, TinaR etc.

Conversiile generate prin rețeaua de afiliere sunt publice și pot fi accesate în timp real prin platforma online sau prin aplicația de mobil dedicată.

Citiți și despre: