5 to go cafenele. Lanțul de cafenele 5 to go a anunțat că continuă planurile de dezvoltare și își oferă ajutorul pentru antreprenorii afectați de situația actuală. Raportând o creștere a cifrei de afaceri de 54% în primul trimestru al acestui an (ianuarie-martie) față de perioada similară a anului trecut, compania continuă planurile de dezvoltare chiar și în această perioadă dificilă pentru segmentul HoReCa.
5 to go cafenele. Expertiză
Radu Savopol, co-fondatorul brandului, a decis să-și ofere expertiza profesională. Acesta e deschis la discuții one-to-one cu antreprenorii din industria de cafea. Este vorba de toți cei care doresc să apeleze la sfaturile lui.
De asemenea, compania oferă opțiunea de a se alătura grupului 5 to go, cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est și cea mai accesată franciză din România, beneficiind de avantaje precum:
- accesul direct la furnizori, cu prețuri negociate și foarte bune
- training al angajaților și francizaților
- consultanță juridică și financiară
- sistem fiscal bine pus la punct
- branding și design locații
- oportunitatea de a funcționa sub umbrela unui brand apreciat, cu campanii de comunicare active și o comunitate puternică.
5 to go cafenele. Perioada de criză
„Cu toate că situația în România și în întreaga lume e extrem de dificilă în această perioadă de criză, noi ne continuăm activitatea. Avem noi locații în lucru, 20 dintre ele sunt la cheie, așteptăm să treacă criza și să le deschidem, am reușit să și închiriem 2-3 spații și chiar am și semnat câteva francize acum.
Noi suntem optimiști că vom trece cu bine peste criza actuală și că vom fi primii din industria de cafea care vor redeschide locațiile atunci când lucrurile revin la normal. Nu vreau să stagnăm, 5 to go e un business făcut și pentru perioadă de criză, așa că noi continuăm să lucrăm atât pe teren, cât și la birou, unde facem planurile de revenire pe piață.
Știu prin ce trece industria HoReCa la acest moment, sunt permanent conectat la tot ce se întâmplă și tocmai de aceea vreau să vin în ajutorul antreprenorilor din zona de cafea, să-mi ofer expertiza de aproape 20 de ani în business și să-i ajut să treacă peste această criză. Invitația la discuții e deschisă atât lor, cât și celor care vor să devină francizați ai 5 to go. Ne vedem în online!”, a declarat Radu Savopol.
Abordarea companiei
Business-ul 5 to go a fost gândit bazându-se pe toate problemele cu care Radu Savopol s-a confruntat ca antreprenor.
”Cei care vor să ni se alăture pot să aibă toată încrederea în noi, cu atât mai mult cu cât acum suntem în acest business împreună cu Mozaik Investments care ne ajută prin experiența lor și conferă o stabilitate financiară grupului. Pentru 5 to go avem mai multe abordări pregătite, atât către francizați, cât și către clienți. Sunt încrezător că soluțiile găsite ne vor ajuta să revenim sau poate chiar să creștem traficul locațiilor noastre atunci când le redeschidem și că vom rămâne un nume puternic pe piață”, a completat Radu Savopol.
5 to go cafenele. Discuții cu antreprenorul Radu Savopol
Cei interesați să ia parte la sesiunile de discuții one-to-one cu Radu Savopol, dar și cei care vor să discute o oportunitate de a se alătura brandului 5 to go, își pot exprima intenția prin:
- e-mail: oana@fivetogo.ro
- telefon: + 40 746 215 951
Citește și Dacia Plant, donație importantă către spitale. Anunțul făcut de companie