Nu mai puțin de 84% din zborurile Ryanair au ajuns la timp în luna martie a anului curent. Compania aeriană a publicat pe 10 aprilie statistica lunară care confirmă Ryanair drept compania aeriană nr. 1 în ceea ce privește atenția pentru clienți. Așadar, 84% din cele peste 50,000 de zboruri din martie au ajuns la timp și s-au înregistrat doar trei reclamații la 1,000 de clienți.
În plus, compania a avut mai puțin de o reclamație pentru bagaje la 1,000 de clienți și la peste 99% dintre reclamații s-a răspuns într-un termen de 7 zile.
“Ryanair a transportat 10 milioane de clienți în martie cu 84% din peste 50,000 de zboruri ajungând la timp. Această cifră a fost afectată negativ de căderile masive de zăpadă și greva controlorilor de trafic francezi. Cu rețeaua noastră de rute în continuă expansiune, dar și îmbunătățirile suplimentare ale programului “Always Getting Better”, recent anunțate, Ryanair continuă să ofere mai mult decât doar tarifele cele mai mici din Europa”, a afirmat Kenny Jacobs, Ryanair.
Citiți și despre:
Ryanair a avut în 2015 un număr record de clienţi. Câte persoane a transportat? Ryanair a devenit prima companie aeriană din lume care a transportat peste 100 de miliaone de clienti, într-un singur an. Astfel, traficul anual general a avansat cu 17%, în 2015, până la 101,4 milioane de […]
Ryanair anunţă rezultate bune pentru decembrie 2017 În luna decembrie, Ryanair a înregistrat o creştere de 3 procente a traficului aerian, ajungând la nu mai puţin de 9,3 milioane de clienţi. De asemenea, gradul de ocupare al aeronavelor a crescut cu 1% până […]
Ryanair: Record de pasageri, în iulie Compania aeriană Ryanair a anunţat astăzi că în luna iulie gradul de ocupare al aeronavelor a crescut cu 4%, până la 95%, fiind astfel pentru prima dată când transportă într-o lună peste 10 milioane de […]
Câţi pasageri a transportat Ryanair în luna iunie? Compania aeriană Ryanair a anunţat că în luna iunie a anului curent traficul de pasageri a crescut cu 14%, atingând 9,5 milioane de clienți. De asemenea, tot luna trecută, gradul de ocupare a crescut cu 5%, […]
Ryanair anunţă rezultate bune în ianuarie 2018 Compania aeriană Ryanair a anunţat că în prima lună a anului curent, traficul a crescut cu 6% la 9.3 de milioane de clienți, în timp ce factorul de încărcare al aeronavelor a avansat cu 1% până la 91%, […]