În octombrie, majoritatea zborurilor Ryanair (92%) au ajuns la timp, iar compania aeriană a transportant în această lună peste 9,6 milioane de persoane. În plus, şi luna trecută, compania s-a menţinut pe locul I în ceea ce priveşte atenția pentru călători acordată de turişti.
Per total, compania a efectuat în luna octombrie a anului curent în jur de 55.000 de zboruri şi a înregistrat mai puţin de o plângere la 1.000 de clienţi. De asemenea, şi plângerile privind la bagajele au fost la fel de reduse, iar la 99% dintre sesizări s-a răspuns în mai puțin de şapze zile.
„Ryanair a transportat peste 9,6 milioane de clienți în octombrie, iar 92% din cele 55.000 zboruri ale noastre au ajuns la timp ca urmare a atenției speciale pe care o acordăm clienților noștrii”, a afirmat Robin Kiely, Ryanair.
Conform acestuia, toți clienții Ryanair pot acum să-și rezerve zborurile chiar mai devreme cu ajutorul sit-ului companiei aeriene și a aplicației mobile îmbunătățite, să transporte cel de-al doilea bagaj de mână gratuit, să se bucure de locurile preferate alese în avans, să beneficieze de avantajele serviciilor Family Extra și Business Plus şi să folosească dispozitivele electronice personale de-a lungul tuturor fazelor de zbor.