A fost demarată a 11-a ediție anuală a GPeC. La ce evenimente pot participa retailerii online?

04.05.2016

Pe 21 aprilie a fost lansat evenimentul de referință în e-commerce-ul românesc – GpeC 2016 – a 11-a ediție anuală. Potrivit organizatorilor, începând cu acea dată și până în noiembrie vor urma opt luni de evenimente e-commerce Premium care se vor desfășura sub egida GPeC 2016.

Astfel, GPeC 2016 va debuta cu GPeC Summit 25-26-27 Mai, trei zile intensive de conferință și workshop-uri, în cadrul cărora invitații și trainerii sunt unii dintre cei mai mari specialiști români și internaționali din domeniile comerțului electronic și digital marketing-ului.

Pe scena GPeC Summit vor urca opt speakeri internaționali – toți experți practicieni, recunoscuți la nivel global drept adevărate autorități în E-Commerce și Digital Marketing:

Alex Langshur (Co-Founder Cardinal Path & Director Emeritus Digital Analytics Association)
Daniel Waisberg (Google Analytics Advocate)
David Darmanin (Founder Hotjar)
Karl Gilis (Co-Founder AGConsult)
Marie Polli (Senior Optimization Strategist ConversionXL)
Brian Dean (Founder, CEO and SEO Blogger Backlinko)
Chris Hague (Communications & Marketing Manager ZoomSphere)
Paul Rouke (Founder & Director of Optimisation PRWD

Alături de speakerii internaționali vor urca pe scena GPeC Summit şi cei mai buni specialiști autohtoni.

De asemenea, până pe 31 mai, magazinele online care vor să își evalueze website-urile și prezența online, se pot înscrie în Competitia GPeC. Peste 20 de experți în e-commerce vor analiza website-urile magazinelor ținând cont de 125 de aspecte esențiale pentru orice business online.

“Gândiți-vă la criteriile GPeC ca la fundația unei case: orice magazin online care le întrunește are toate șansele să construiască mai departe un business de succes. Este ca și cum ai pune bazele unei fundații care să reziste la un cutremur de 9 grade pe scara Richter”,spune Andrei Radu, Founder & CEO GPeC.

În plus, pe lângă lansarea înscrierilor în Competiția Magazinelor Online și GPeC Summit 25-26-27 Mai 2016, urmează opt luni de evenimente care vor aduce participanților conținut premium și consultanță avizată de la unii dintre cei mai buni specialiști români și internaționali: Întâlnirile Consultative GPeC; Școala de Vară de E-Commerce GPeC; GPeC Summit (ediția de toamnă – Noiembrie 2016) și Festivitatea de Decernare a Premiilor în Comerțul Electronic Romanesc, Gala Premiilor eCommerce (Noiembrie 2016).

Informații detaliate despre toate acțiunile GPeC regăsiți pe website-ul evenimentului la www.GPeC.ro.

 

 

Citiți și despre: