În primele nouă luni ale acestui an, compania de asigurări de viață Aegon a raportat un volum total de prime brute subscrise în valoare de 34 milioane de lei, în creștere cu 50% față de aceeași perioadă a anului trecut. Avansul a fost susținut atât de vânzările de polițe noi, cât și de preluarea portofoliului Eureko.
Din totalul contractelor noi, asigurările tradiționale au reprezentant 75%, portofoliul companiei în România depăţind pragul de 40.000 de polițe.
„Rezultatele înregistrate sunt o dovadă că strategia noastră de vânzări și optimizarea modelului de business produc deja efecte. Mai mult, ne bucurăm de o reputație foarte bună, atât în rândul clienților cât și în industrie, onorându-ne promisiunile și concentrându-ne, la fiecare nivel organizațional, pe satisfacția clienților”, a declarat Sînziana Maioreanu, CEO Aegon România.
Compania de asigurări a înregistrat rezultate pozitive atât pe plan local, cât şi la nivel global. În segmentul asigurărilor de viață, în primele nouă luni ale anului, vânzările grupului au crescut cu 34% în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut, ajungand la 552 milioane euro.
Vânzările de asigurări generale, de sănatate și de accident au crescut cu 40%, până la 257 milioane de euro. Depozitele brute au atins valoarea de 15,2 miliarde de euro, în creștere cu 38% fata de trimestrul 3, 2013, în timp ce depozitele nete au crescut cu 20%.