Slide

Stiri: Știri

Afaceri de 1 milion euro pentru Extreme Travel

13.12.2013

Prima agenţie de turism de aventură din România, Extreme Travel, a înregistrat în acest an o cifră de afaceri de 1 milion de euro din expediţiile de aventură. Creşterea a fost susţinută de faptul că numărul românilor care aleg pentru vacanţă destinaţii spectaculoase de pe continentele lumii a crescut foarte mult.

Agenţia a mai anunţat că în 2013 şi-a triplat profitul datorită unei creşteri destul de mari a cererii pentru expediţiile de aventură.

Extreme Travel a condus anul acesta români în destinaţii spectaculoase ale planetei, de la cele mai înalte şi celebre culmi muntoase – Mont Blanc (Franţa), Mount Kenya (Africa), Aconcagua (Argentina), la trekking şi aventură în Patagonia, Indonezia,Tanzania, Papua Noua Guineee, Antarctica, America de Sud, Alaska, Pampasul argentinian, savana africană şi multe altele.

O avalanşă de cereri pentru expediţiile de aventură

Radu Vatcu, fondatorul agenţiei şi ghid de turism, a adăugat destinaţii noi în portofoliul agenţiei, astfel că pentru 2014 programele vor include şi Ecuador, Columbia, Noua Zeelandă şi Brazilia, în expediţii participând de obicei grupuri de 4 până la 8 persoane.

“Anul acesta a fost o adevărată avalanşă de cereri pentru expediţiile de aventură. Am mers în fiecare lună cu turiştii noştri pe câte un alt continent, am strâns mii de fotografii şi experienţe spectaculoase. Este cu siguranţă cel mai prolific an de când am început acest business, iar clienţii noştri au fost în 2013 cu preponderenţă femei”, a declarat Radu Vatcu.

Conform lui, a crescut doamnelor şi domnişoarelor care solicită programele montane, fie că este vorba despre munţii noştri sau despre masive celebre ale lumii. Ca şi profil al clienţilor Radu Vatcu a precizat că majoritatea sunt oameni care au un job de birou dar care îndrăgesc mişcarea şi, bineînţeles, aventura.

Primele circuite de anul viitor

Primele călătoriii Extreme Travel în 2014 includ circuite în Cuba, America de Sud şi Africa.

“Oamenii au început să renunţe la ideea de turism de masă. Îşi doresc pachete de călătorie personalizate, vor să ajungă nu doar la obiectivele clasice, prezente în orice ghid. Vor să descopere alte şi alte locuri, să facă mişcare, nu doar să stea într-un hotel şi să servească cele trei mese pe zi. Ne bucurăm când vin la noi şi ne spun că vor să facă safari în Kenya, trekking în Etiopia, înot în jurul recifelor de corali, în Cuba”, a încheiat fondatorul agenţiei.