Heineken România a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri netă de 1,12 miliarde lei, în scădere cu 5% comparativ cu 2012, însă şi-a menținut poziția de lider pe piață, crescându-și ușor cota de piață în valoare.
Compania a raportat rezultate pozitive pentru mărcile Bucegi și Neumarkt, care au înregistrat creșteri în cota de piață în volum și valoare.
De asemenea, portofoliul companiei din România s-a dezvoltat şi anul trecut, Heineken lansând berea Bucegi la doză și Ciuc Radler Fără Alcool.
„2013 a fost un an dificil, în care vremea nefavorabilă, nivelul scăzut de încredere al consumatorilor și majorarea accizei au dus la o scădere a pieței de bere în România. În ciuda acestor condiții economice dificile, ne-am menținut poziția de lideri pe piață cu ajutorul portofoliului puternic, a investițiilor în mărci și a inovațiilor. Cota noastră de piață în valoare a crescut, dovedind faptul căstrategia noastră pe termen lung continuă să dea rezultate bune”, a declarat Onno Rombouts, Managing Director Heineken România.
În ceea ce priveşte estimările şi planurile companiei pentru acest an, acesta a spus că în 2014 se așteptă, în continuare, la condiții dificile, compania ghidându-se după aceeași strategie performantă pentru a susține creșterea sustenabilă a Heineken.