În 2013, Transavia, cel mai mare producător de carne de pui din România, a obținut o cifră de afaceri de 135 de milioane de euro, şi un profit brut de 12,5 milioane de euro. Pentru acest an, compania intenționează să își plătească creditele bancare accesate în mare parte pentru modernizarea facilităților de producție și achiziționarea de utilaje agricole performante.
Anul trecut, producătorul de carne de pui a investit 10 milioane de euro, iar pentru 2014, Transavia își propune să continue investițiile la un nivel cel puțin similar anului trecut și are în vedere cumpărarea de noi utilaje agricole şi dezvoltarea altor spaţii de producţie.
“Sunt foarte încrezător în performanțele companiei și consider că în fiecare an ne-am atins obiectivele propuse, iar, de cele mai multe ori, le-am depășit. Succesul nostru are la bază principii puternice de la care niciodată nu ne-am abătut. O afacere este sustenabilă în momentul în care tratezi lucrurile cu seriozitate, își respecți partenerii de afaceri, instituțiile statului, angajații și nu te îndatorezi mai mult decât poți susține”, declară Ioan Popa, director general Transavia.
Transavia produce anual peste 55.000 de tone de carne de pasăre, în fermele proprii de creştere din cinci judeţe – Alba, Cluj, Sibiu, Braşov şi Harghita, având la nivel național peste 1.500 de angajaţi.