Slide

Stiri: Companii

Afaceri de 162 milioane de lei, pentru reţeaua de magazine LEM’S

10.10.2014

Reţeaua de magazine LEM’S a întregistrat, în primele 9 luni ale anului, o cifră afaceri de 162 milioane de lei, cu 10% mai mare decât nivelul raportat în aceeaşi perioadă a anului trecut. În plus, compania care operează magazinele, Lemet, a anunţat deschiderea unui nou magazin, în Complexul Comercial Vulcan Value Center din Capitală.

„Anul acesta reţeaua de magazine LEM’S beneficiază din plin de investiţiile din 2012 şi 2013. Acum avem o reţea vastă, magazinele sunt mai generoase ca suprafaţă de expunere, iar gama de produse este mult mai variată. Avem pe de o parte produse şi programe aşezate pe verticală de la economic la premium plus și lux.Pe de altă parte ne-am extins pe orizontală, astfel încât fiecare dintre aceste paliere de preţ să ofere mai multe opţiuni” declară Adrian Rizea, director comercial LEM’S.

Noul magazin are o suprafaţă de 2000 de metri pătraţi şi  se întinde pe două niveluri, fiind cel mai mare magazin al rețelei. Investiția în acest spațiu comercial s-a ridicat la 2 milioane de lei.

„Acum, reţeaua LEM’S numără trei magazine proprii doar în Bucureşti: unul în Dristor, altul în Obor şi al treilea, nava amiral a reţelei, în Vulcan Value Center. Cele trei magazine se întind pe suprafeţe mai mari de 1000 metri pătraţi, fapt ce ne oferă posibilitatea să expunem o mai mare varietate de mobilier. Reţeaua de magazine LEM’S acoperă în Bucureşti peste4000 mp de showroom. Capitala deţine acum prima poziţie în topul vânzărilor reţelei LEM’S”, a afirmat Adrian Rizea.

De la începutul lui 2014, LEM’S şi-a extins reţeaua cu alte două magazine, în Oneşti şi Botoşani, iar pentru deschiderea acestor unităţi compania a investit 2,5 milioane de lei.

După deschiderea magazinului LEM’S din centrul comercial Vulcan, reţeaua companiei ajunge la o suprafaţă totală de retail la nivelul întregii ţări, de peste 66.000 metri pătraţi.