PIATRAONLINE a raportat în 2017 o cifră de afaceri de 24 milioane de lei şi începe noul an cu planuri de dezvoltare a business-ului și consolidarea reputației de brand. Astfel, facelift-ul showroom-ului interior, lansarea unei campanii integrate de recrutare online sau proiectele speciale dedicate Arhikit-ului sunt principalele obiective anunțate la început de an.
„Ambiția noastră în 2018 este să ne folosim de maturitatea la care am adus brand-ul PIATRAONLINE pentru a crește sau pentru a ne proteja de schimbările bruște care vor apărea. Continuăm să ne facem planuri de dezvoltare, construim campanii care să capitalizeze realizările din anii precedenți cu toate că ne confruntăm cu numeroase dificultăți din partea cadrului legislativ iar discuțiile cu autoritățile nu par să clarifice lucrurile deocamdată”, menționează Mariana Brădescu Constantinescu, Managing Partner PIATRAONLINE.
Anul acesta, focusul companiei vizează în principal investițiile din zona B2B întrucât aceasta va reprezenta un domeniu cu potențial mare de creștere pentru businessul de piatră naturală și care va permite ascensiunea brandului către noi zone de dezvoltare.
În ianuarie 2018, showroom-ul intră în renovare pentru a menține vie competiția dintre interior și exterior. În plus, tendințele pentru 2018 aduc noutăți în zona de design și arhitectură motiv pentru care se impune modernizarea showroom-ului astfel încât vizitatorii să fie la curent cu cele mai noi trenduri din domeniul construcțiilor și design.
Tot în ianuarie, PIATRAONLINE continuă procesul de recrutare început în 2017 și pornește din nou în căutarea de noi colegi prin intermediul unei campanii de recrutare ce se va desfășura exclusiv în mediul online.