Afaceri de 28 milioane lei pentru Optical Network, în 2014

28.01.2015

Optical Network, operatorul lanțului de magazine OPTIblu, a încheiat anul 2014 cu o cifră de afaceri de peste 28 milioane lei, în creștere cu 13% față de anul precedent. O creștere importantă a fost raportată atât pe divizia de retail (+11%), cât și pe divizia de distribuție (+27%).

„Anul 2014 a fost un an al consolidării, anul în care practic am încheiat integrarea lanțului de magazine Sover în cadrul rețelei Optiblu și totodată, am dezvoltat parteneriate de distribuție cu principalii furnizori mondiali din domeniu. Planurile pentru anul 2015 includ investiții de peste 4 milioane lei în divizia de retail prin deschiderea de magazine noi, și în reamenajarea unora dintre magazinele existențe pentru a le aduce la noile standarde. Extinderea rețelei va include magazine noi atât în București cât și în câteva dintre orașele mari din țară unde suntem deja prezenți și intenționam să ne consolidăm poziția”, a afirmat Raluca Cimpianu, director executiv  Optical Network.

De asemenea, pentru anul 2015 compania estimează o creștere cu un ritm accelerat al afacerilor diviziei de distribuție. În total, obiectivul anului este depășirea unui volum de vânzări de 35 de milioane lei, în creștere de peste 20% comparativ cu anul 2014.

”Dezvoltarea echilibrată a companiei, atât din punct de vedere investițional (magazine noi, echipamente medicale performanțe, sisteme IT de ultima generație) cât și din punct de vedere al dezvoltării resurselor umane (programe de pregătire profesionale permanente pentru angajații), toate acestea sunt eforturi pe care le facem pentru a îmbunătăți continuu calitatea serviciilor medicale, a felului în care sunt deserviți clienții, a produselor ofertate, precum și a sistemului de garanții și servicii post-vânzare. Ne dorim că astfel OPTIblu să devină adresă preferată pentru oricine dorește să achiziționeze un produs de optică, fie că vorbim de ochelari de vedere, lentile de contact, sau ochelari de soare” a mai spus Raluca Cimpianu.

Optical Network a fost înființată în anul 2004 și este cea mai mare companie de optică medicală din România. Divizia de retail operează rețeaua OPTIblu având 24 de magazine proprii, în timp ce divizia de distribuție este autorizata să comercializeze mărci consacrate de rame și ochelari soare precum Hugo Boss, MaxMara, Missoni, Moschino, Tommy Hilfiger, Carrera, Cacharel, Pepe Jeans, Replay, Diesel, Oxydo, Pierre Cardin, Polaroid și multe altele.

Citiți și despre: