Producătorul de electrocasnice, Miele, a înregistrat afaceri în creștere pentru anul fiscal 2013 -2014, încheiat la 30 iunie 2014. Compania a realizat în această perioadă o cifră de afaceri de 3,22 de miliarde de euro, în creștere cu 2,2% față de anul fiscal anterior
În aceeași perioadă, Miele a realizat investiții de 188 de milioane de euro și a ajuns la un număr de 17.660 de angajați. Pentru anul fiscal 2014 – 2015, Miele și-a propus menținerea unei creșteri a cifrei de afaceri similare celor înregistrate în anii anteriori.
„Anul fiscal 2013 – 2014 reprezintă pentru Miele perioada celor mai importante lansări de produse în istoria de peste 113 ani a grupului, cu reînnoirea tuturor gamelor de electrocasnice de uz casnic. Aceste lansări au susținut evoluția vânzărilor pe principalele piețe de desfacere ale companiei, afectate de condiții economice nefavorabile. O monedă europeană mai puternică în special pe aceste piețe a avut un efect vizibil asupra exporturilor. Prin urmare, creșterea cifrei de afaceri în euro, luând în considerare efectele cursului valutar, ar fi depășit pragul de 5%. În acest context, rezultatele financiare înregistrare de Miele sunt importante”, a afirmat Olaf Bartsch, membru în Consiliul de Administrație și Director de Finanțe și Administrație Miele.
În Germania, compania a înregistrat o majorare a cifrei de afaceri cu 23 de milioane de euro, atingând 978 de milioane de euro, în creștere cu 2,4% față de anul precedent. Germania este principala piață de desfacere a Miele, cu o cotă, în creștere, de 30,6% în vânzările înregistrate la nivel global.
„Miele și-a asigurat premisele unei creșteri viitoare pe toate palierele de business: cifra de afaceri, volumul de vânzări, cota de piață, chiar și în condiții economice mai puțin favorabile,” declară Dr. Markus Miele, director executiv și coproprietar al companiei.
În afara Germaniei, cifra de afaceri Miele a crescut cu 1,9%. Compania a raportat creşteri procetuale de două cifre pe pieţe strategice, precum SUA, China şi Rusia, în pofida unui schimb valutar negativ. Miele a raportat o creştere peste medie în Australia, a patra cea mai importantă piaţă de desfacere a companiei, după Germania, SUA şi Elveţia.