Afaceri de 45 milioane euro pentru QuickMobile, în 2014

23.02.2015

În 2014, QuickMobile a înregistrat o cifră de afaceri de peste 45 milioane de euro, în creștere cu circa 20% comparativ cu anul 2013. Avansul a fost susținut în mare parte de introducerea în ofertă a unei noi categorii de produse – gadget-urile, din care fac parte ceasurile inteligente, brățările de monitorizare a activităților zilnice, ochelarii inteligenți, camerele sport și cele outdoor.

„În 2014, ca și în anii anteriori, ne-am concentrat pe distribuția și lansarea în premieră pe piața românească a telefoanelor mobile și tabletelor de la cei mai mari producători premium la nivel mondial, într-un timp cât mai scurt de la lansarea pe piața internațională. În plus, am inclus în ofertă și categoria de gadget-uri, care estimez că va cunoaște o explozie în rândul utilizatorilor în următorii 2 sau 3 ani”, a declarat Tudor Țiboc, General Manager QuickMobile.

Printre produsele aduse în premieră pe piața locală de către QuickMobile în 2014 se numără iPhone 6 și 6 Plus, Samsung Galaxy Note Edge, Motorola Nexus 6, LG G3, Sony Xperia Z3 sau ochelarii Google Glass.

În ceea ce privește produsele cele mai bine vândute anul trecut, pe segmentul de telefoane mobile și tablete, acestea au fost vârfurile de gamă, precum iPhone 6 în versiunea de 16GB/Silver, urmat în topul vânzărilor de LG G3, Samsung Galaxy S5, Xiaomi Redmi 1s și Sony Xperia Z3 Compact. Astfel, categoria telefoanelor mobile și a tabletelor reprezintă 65% din cifra de afaceri din 2014, în timp ce gadget-urile au contribuit în proporție de 15%.

„O nouă categorie introdusă în business-ul QuickMobile în 2014 a fost cea a brandurilor de lux, destinată în mare parte femeilor. Aceasta a contribuit la afacerile companiei cu aproximativ 2%, însă estimăm că treptat ponderea va creşte deoarece tot mai multe femei îşi doresc să investească în accesorii premium pentru telefoanele pe care le deţin”, a declarat, la rândul său, Angela Ţiboc, Director al Diviziei de Fashion&Lifestyle.

Printre cele mai bine vândute produse din categoria brandurilor de lux s-au numărat căștile cu fir și microfon de la Frends, din colecția Taylor, preferate și de marile vedete internaționale, precum Emma Watson, Drew Barrymore sau Jessica Hart.

În topul preferințelor brandurilor de lux comercializate de către QuickMobile s-a numărat Moschino, urmat de Guess şi Christian Lacroix.

„Clientele care au optat pentru accesoriile de lux, fie că vorbim de huse sau căşti, au ales culori vii, puternice, care să urmeze tendinţele în modă şi care să fie foarte versatile şi uşor de asortat oricărei ţinute”, a mai spus Angela Ţiboc.

În 2014, QuickMobile a realizat investiții de peste 5 milioane de lei într-un nou sediu în Baia Mare, cu o suprafață de peste 2.000 metri pătrați. Mai mult de 70% din spațiu este destinat desfășurării proceselor operaționale de manipulare și livrare a produselor atât pe piața locală, cât și către destinații internaționale, precum Germania, Marea Britanie și Franța.

„Extinderea operațiunilor și către piețele internaționale a impus dezvoltarea spațiilor logistice din Baia Mare, astfel încât, în prezent, ne desfășurăm activitatea într-un sediu care corespunde pe deplin nevoilor noastre și ne ajută să livrăm în continuare produse și servicii de calitate tuturor clienților”, a adăugat Tudor Țiboc.

Totodată, anul trecut, compania a continuat investițiile în dezvoltarea site-ului pentru a asigura o experiență de shopping similară cu cea a marilor retaileri internaționali.

„Pe partea de servere, investițiile s-au ridicat la aproximativ 1 milion de lei, în timp ce investițiile în site au cumulat peste 450.000 de lei și au reprezentat peste 8.000 de ore de muncă, pentru a putea asigura o experiență de navigare perfectă”, a mai spus directorul QuickMobile.

Pentru acest an, QuickMobile vizează investiții în reamenajarea tuturor spațiilor într-un nou concept – open space 360° – care să asigure clienților o și mai bună experiență de cumpărare.

Tot pentru acest an, directorul QuickMobile estimează creșterea ponderii în business a produselor premium, precum și o dezvoltare a segmentului de gadget-uri, pe fondul noilor lansări la nivel mondial.

Și în 2015, QuickMobile va continua să pună la dispoziția clienților din România cele mai noi produse, în cel mai scurt timp de la lansarea lor în cadrul celor mai importante evenimente internaționale din industria telecom, precum Mobile World Congress din Barcelona, CeBit din Hanovra sau IFA Berlin.

Citiți și despre:

  • Apple Watch, disponibil în oferta QuickMobileApple Watch, disponibil în oferta QuickMobile Apple Watch este disponibil de astăzi la precomandă în oferta QuickMobile, cel mai mare specialist în tehnologie din România, de la prețuri începând cu 1.849,90 lei, cu toate taxele și TVA incluse. Livrările […]
  • Idei de mesaje de Sărbători pentru mediul de afaceriIdei de mesaje de Sărbători pentru mediul de afaceri Idei de mesaje de Sărbători pentru mediul de afaceri. În perioada Sărbătorilor de Iarnă nu trebuie să vă neglijaţi nici partenerii de business şi nici angajaţii. Trebuie să le transmiteţi şi acestora, aşa cum […]
  • Venituri în creştere pentru SAP, în primul trimestruVenituri în creştere pentru SAP, în primul trimestru Compania SAP a înregistrat în primul trimestru al acestui an venituri din subscrieri cloud și suport de 509 milioane de euro, în creștere cu 131% comparativ cu aceeași perioadă din 2014. În ceea ce privește […]
  • Afaceri în creștere pentru Sun PlazaAfaceri în creștere pentru Sun Plaza După al treilea trimestru din acest an, centrul comercial Sun Plaza a raportat o creștere de 11% a cifrei de afaceri. Astfel, la aproape cinci ani de la deschidere, mall-ul îşi consolidează poziţia în top […]
  • Black Friday: QuickMobile anunţă reduceri de până la 50%Black Friday: QuickMobile anunţă reduceri de până la 50% QuickMobile a anunţat că participă, în perioada 21 – 24 noiembrie, în cursa de Black Friday, oferind reduceri de până la 50% pentru telefoane mobile, tablete, gadget-uri, accesorii și branduri de lux. În […]