Afaceri de 497 milioane lei pentru Danone România, în 2017

18.07.2018

Danone România a înregistrat în anul 2017 rezultate financiare pozitive, cifre care consolidează o poziție profitabilă ce permite companiei să continue investițiile planificate în România în acest an. Cifra de afaceri a companiei s-a ridicat la 497 milioane lei, avansând cu aproximativ 3% în comparație cu 2016.

Evoluția pozitivă din ultimii ani se datorează accentului pus pe segmentul de iaurturi, unde aduce valoare adăugată sporită pentru consumatori – sub mărci precum Activia, Actimel, Danonino sau locale, precum Cremosso și Delicios. Astfel, Danone România își menține poziția de lider incontestabil pe piața locală de iaurturi.

“Rezultatele Danone în România creează o bază pentru continuarea dezvoltării durabile a business-ului și pentru noi investiții locale, în fabrica noastră din București, în proiecte sociale și în dezvoltarea categoriei de iaurturi. În perioada 2017-2018 investim aproximativ 1 million de euro pentru dezvoltarea a două noi linii de producție și introducerea unui nou robot de paletizare în fabrică, care ne permit să răspundem mai bine nevoilor de pe piața locală și de pe celelalte piețe pe care le deservim în regiune. O sumă similară, de 1 milion euro, este investită pentru a sprijini dezvoltarea fermierilor parteneri, atât ferme familiale, cât și profesionale”, a declarat Natalia Gelstein Kiss, Director General Danone România, Bulgaria, Moldova și Țările Adriatice.

Peste 1 milion de iaurturi sunt produse zilnic, în medie, în fabrica din București, utilizând anual peste 60 milioane de litri de lapte, majoritatea provenind de la ferme sau gospodari din România.

“După ce am susținut în ultimii ani Activia, Actimel și Danonino, în 2018 am relansat brandul Danone pentru portofoliul nostru central, invitând consumatorii să redescopere bucuria rețetelor simple, bazate pe lapte și fermenți, bunătatea iaurturilor și susținem, în general, o repoziționare a categoriei de iaurturi și a beneficiilor sale”, adaugă Natalia Gelstein Kiss.

Consumul de iaurt rămâne încă destul de scăzut în ţara noastră, comparativ cu alte țări, la aproximativ 6.6 kg pe persoană pe an – comparativ cu 23 kg în Bulgaria, peste 10 kg în Cehia sau 21 kg în Suedia.

 

 

Citiți și despre:

  • Idei de mesaje de Sărbători pentru mediul de afaceriIdei de mesaje de Sărbători pentru mediul de afaceri Idei de mesaje de Sărbători pentru mediul de afaceri. În perioada Sărbătorilor de Iarnă nu trebuie să vă neglijaţi nici partenerii de business şi nici angajaţii. Trebuie să le transmiteţi şi acestora, aşa cum […]
  • Rezultatele Goodyear pentru trimestrul al treilea 2017Rezultatele Goodyear pentru trimestrul al treilea 2017 Goodyear Tire & Rubber Co. a raportat rezultatele pentru al treilea trimestru și primele nouă luni ale anului 2017. Cu toate că vânzările companiei pe trimestrul al treilea 2017 au fost de 3,9 miliarde de […]
  • Câţi clienţi a avut Vodafone la finele anului 2017?Câţi clienţi a avut Vodafone la finele anului 2017? Vodafone România a înregistrat 9.944.595 de clienți în total la finele anului trecut, reprezentând o creștere de 5,2% față de nivelul anului trecut. Din numărul total de clienți, 9.221.666 sunt utilizatori ai […]
  • evoMAG: 60% din vânzările totale, din provincieevoMAG: 60% din vânzările totale, din provincie În 2017, comenzile plasate de clienții evoMAG în provincie au generat anul trecut 60% din vânzările totale ale retailerului, categoria cu cele mai mari creșteri fiind IT&C. Aşadar, 2017 a fost primul an […]
  • Blue Air a depășit pragul de 5 milioane de pasageri, în 2017Blue Air a depășit pragul de 5 milioane de pasageri, în 2017 Un nou record la Blue Air! Cea mai mare companie aeriană românească a transportat, în 2017, 5.061.790 de pasageri, cu 70% mai mult față de anul anterior și peste estimările inițiale. Creșterea este și mai […]