Compania de curierat DPD România a înregistrat anul trecut o creștere a cifrei de afaceri de 43%, la 64,8 milioane lei, comparativ cu nivelul din anul anterior. În 2012, compania deţinută de grupul francez Geopost a obţinut afaceri de 45,3 milioane lei.
Creșterea din 2013 se datorează atât resurselor investite în siguranţă operaţională și financiară a afacerii, cât și creșterii numărului de clienţi din zona comerţului online naţional și internaţional, care au ajuns să reprezinte aproximativ 40% din volumul de business.
„Rezultatele din 2013 confirmă faptul că DPD România a ajuns la maturitate și a câștigat un capital de încredere solid în rândul clienţilor. Evoluţia pozitivă a comerţului electronic reprezintă un input serios în creșterea noastră, iar în ultimii trei ani am câștigat experienţă solidă în acest segment, perfecţionându-ne serviciile și lansând altele noi, adaptate cererilor din piaţă. Istoric vorbind, 2013 este cel mai bun an pentru noi și acest lucru ne permite să rămânem optimiști și să anticipăm creștere și pentru 2014 ”, a declarat Lucian Aldescu, CEO al DPD România.
Pentru acest an, compania estimează un avans al afacerilor de 15% și investiţii de aproximativ 1 milion de euro în dezvoltarea capacităţilor operaţionale din principalele depozite din ţara și lansarea de noi servicii.
Citiți și despre:
Afaceri de 75,5 milioane lei pentru DPD România, în 2014 Anul trecut, afacerile DPD România au ajuns la o valoare de 75,5 milioane lei, nivel cu 14% mai mare decât în 2013. Compania a livrat, în 2014, 4,8 milioane de colete, în creştere cu 27% faţă de nivelul din […]
Afacerile Cargus au crescut în 2013 cu 20%, la 25,7 milioane euro Compania de curierat Cargus a înregistrat anul trecut o creştere de 20% a cifrei de afaceri şi a atins venituri record de 25,7 milioane de euro, cu aproximativ 6 milioane de euro mai mult comparativ cu anul […]
Venituri în creştere pentru SAP, în primul trimestru Compania SAP a înregistrat în primul trimestru al acestui an venituri din subscrieri cloud și suport de 509 milioane de euro, în creștere cu 131% comparativ cu aceeași perioadă din 2014. În ceea ce privește […]
Sameday Courier a înregistrat vânzări de 3,7 milioane lei în primele 9 luni Compania de curierat Sameday Courier a înregistrat vânzări de 3,7 milioane de lei în primele nouă luni din 2013 şi estimează că va încheia anul cu o cifră de afaceri de peste 5,5 milioane de lei, cu 20% în […]
Afaceri de 45 milioane euro pentru QuickMobile, în 2014 În 2014, QuickMobile a înregistrat o cifră de afaceri de peste 45 milioane de euro, în creștere cu circa 20% comparativ cu anul 2013. Avansul a fost susținut în mare parte de introducerea în ofertă a unei noi […]