În prima jumătate a acestui an, producătorul român de cosmetice Farmec a înregistrat o creștere cu peste 6% a cifrei de afaceri, faţă de aceeași perioadă a anului trecut. Astfel, compania menţine şi în acest an tendinţa unei evoluţii pozitive a cifrei de afaceri, aşa cum s-a întâmplat şi anul trecut.
Astfel, cifra de afaceri realizată în perioada analizată se ridică la 75,2 milioane lei, mai mare cu 6,13% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, când s-au realizat 70,8 milioane lei.
„Rezultatele constant favorabile obținute de Farmec se datorează atât interesului nostru permanent de a le oferi consumatorilor noi produse și servicii de cea mai bună calitate, precum și strategiei de consolidare a rețelei de parteneri de distribuție. Investim constat în cele mai noi tehnologii și acordăm o atenție deosebită formulărilor produselor, dar și modalității de prezentare a acestora”, a spus Mircea Tudean, Director General Farmec.
Pentru acest an, Farmec a alocat un buget de investiții de 10,7 milioane lei, din această sumă 6,8 milioane lei fiind direcționate către lucrări de retehnologizare, care includ linii de umplere pentru produsele cosmetice şi produsele de întreţinere şi curăţare a locuinţei, două malaxoare, o linie pentru secţia de mase plastice, precum și alte tehnologii performante.
Având în vedere strategia companiei de a îmbunătăți permanent standardele activității de cercetare şi laborator, în cursul lui 2014 se implementează un proces de modernizare a laboratoarelor de control al calității.