Slide

Stiri: Companii

Afaceri în creștere cu 35% pentru Imobiliare.ro, în 2013

15.01.2014

Afacerile Imobiliare.ro au crescut cu 35% anul trecut, atingând 1,547 milioane de euro, comparative cu nivelul din 2012. Creșterea a fost susținută de principalele segmente de vânzări, cel mai mare avans al veniturilor fiind înregistrat pe segmentul anunțurilor de la particulari (+58%). Acest segment a fost urmat de serviciile către dezvoltatori imobiliari (+40%) și de cele către agenții (+35%).

În plus, Imobiliare.ro și-a consolidat activitatea de vânzări către bănci, prin secțiunea de licitații și executări silite și a intrat pe segmentul comercial.

„Pentru 2014, gândim în rezultate. Avem ca target o creștere similară, de 35% a cifrei de afaceri; urmărim, cu alte cuvinte, depășirea pragului de două milioane de euro. Ne propunem să atingem acest obiectiv prin consolidarea relației cu agențiile, prin creșterea eficienței portalului, printr-o mai mare apropiere de consumatorul final, precum și prin suplimentarea bugetului de promovare care să ne permită să aducem mai multe rezultate clienților noștri”, a declarat Adrian Erimescu, directorul general al portalului Imobiliare.ro.

În ceea ce privește traficul site-ului, acesta a afirmat că Imobiliare.ro și-a propus să se apropie cât mai mult de pragul de un milion de vizitatori unici pe lună.

Reprezentanții portalului au mai spus că 2013 a fost un an propice pentru consolidarea poziției pe piața de profil, traficul site-ului majorându-se cu 40% în decursul ultimelor 12 luni. Astfel, Imobiliare.ro a depășit pragul de 675.000 de vizitatori unici pe lună, nivelul fiind de peste 5 ori mai mare decât cel consemnat de concurentul clasat pe locul al doilea în statisticile de trafic.

De asemenea, în 2013, numărul contactelor generate către clienți a crescut cu 52% până la 1,6 milioane de contacte, în timp ce volumul afișărilor la nivel de oferte a consemnat un avans de 31%.

Din strategia de expansiune a portalului pentru acest an face parte concentrarea activității pe o nișă mai puțin exploatata, pe această linie înscriindu-se lansarea proiectului spatiicomerciale.ro, primul portal destinat exclusiv segmentului comercial.