Caroli a înregistrat în prima jumătate din 2016 o cifră de afaceri de aproximativ 229 milioane de lei, cu 34% mai mult faţă de primul semestru al anului 2015. În plus, în perioada ianuarie – iunie, compania a avut un profit net semnificativ, în valoare de 8,8 milioane de lei – în creştere cu 122% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
„Suntem încântaţi de rezultatele pe care companiile Grupului Caroli le-au obţinut în această primă jumătate a anului. Suntem încrezători că vom continua anul 2016 cel puţin la fel de bine pe cât l-am început şi dorim să îi răsplătim în continuare pe consumatori pentru încrederea acordată”, a declarat, Roxana Manolescu, CFO Caroli Foods Group.
Compania a avut creşteri de 25% în volum în reţeaua Modern Trade, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Aceste creşteri operaţionale se datorează atât factorilor interni, cât şi factorilor externi, precum creşterea salariului minim pe economie, scăderea TVA la 9%, dar şi creşterea pieţei de mezeluri din România. Acest fapt a facilitat un nivel mai ridicat de operaţiuni pentru Caroli Foods, rezultat în cota de piaţă în IKA de 18% atinsă în perioada ianuarie – iunie 2016.
De asemenea, primul semestru al anului a fost marcat şi de investiţii în valoare de aproximativ 3 milioane de euro, realizate de Grupul Caroli.