Geze România estimează, la jumătatea anului fiscal 2015-2016, o creștere a cifrei de afaceri cu peste 20% comparativ cu perioada similară a anului trecut. Compania se bazează pe menținerea ritmului actual de creştere pentru ȋntregul excercițiu financiar şi pe o majorare de două cifre a vânzărilor, trendul pozitiv pozitivă fiind susținut de evoluția pieței ȋn perioada post-criză și de lansarea unor noi produse, orientate spre cele mai moderne tehnologii.
“Am reușit să menținem trendul ascendent al cifrei de afaceri prin furnizarea unor soluții complete care integrează toate gamele de produse. Geze nu vinde un produs, ci oferă pachete complexe și își asumă responsabilitatea pentru implementarea lor. Evoluția financiară se datorează atât echipei de consultanți de proiect, care acoperă toate etapele unui proiect, cât și a soluțiilor customizate în funcție de tendințe și de cererea clienților”, a declarat Vlad Stanislav, Managing Director Geze România.
În ţara noastră, Geze este cunoscut pentru sistemul de uși automate – batante, glisante, rotative, acestea reprezentând 50% din cifra de afaceri. O altă pondere importantă, 20% din cifra de afaceri, este ocupată de tehnologia pentru uși, care cuprinde mai multe tipuri de amortizoare. Pe lângă aceste categorii, Geze pune accent pe furnizarea sistemelor de desfumare și a partițiilor de sticlă pentru compartimentare, aceste soluții fiind solicitate tot mai des în ultima perioadă.
Segmentul de servicii “after sales” ocupă un rol important ȋn dezvoltarea companiei, programul Geze Service multi brand cunoscând o creștere importantă la nivel national. Astfel, în ultimul an, divizia de service și mentenanță a companiei și-a îmbunătățit rezultatele cu peste 18%.
Compania vizează proiecte din diverse domenii, 39% din vânzările Geze fiind susținute de segmentele de retail, în timp ce spațiile de birouri ocupă 28% din cifra de afaceri a anului curent. Acestea sunt urmate de segmentele industrial, hotelier și medical, însă un loc important îl ocupă și proiectele de refurbishment.
“În ultimii doi ani, dezvoltatorii au început să investească și să respecte tot mai mult standardele de siguranță, certificările “green” și tendințele în design. De accea, GEZE pune accent pe divizia safety, încurajează “conceptul verde” și implementează această gamă de produse premium în cazul proiectelor noi”, spune Vlad Stanislav.
Pentru anul viitor, compania mizează pe dezvoltarea proiectelor din segmentul de clădiri de birouri premium, a rețelelor de hypermarketuri, ansamblurilor comerciale și centrelor medicale private, dar și pe lucrările de renovare și modernizare a construcțiilor existente.