După al treilea trimestru din acest an, centrul comercial Sun Plaza a raportat o creștere de 11% a cifrei de afaceri. Astfel, la aproape cinci ani de la deschidere, mall-ul îşi consolidează poziţia în top trei centre comerciale din Capitală, cu 36.000 de persoane care îi trec pragul zilnic, în medie, în timpul săptămânii. Numărul vizitatorilor ajunge până la 50.000 de vizitatori în weekend, un avans de 10% faţă de anul trecut.
”Sun Plaza are cea mai mare creştere procentuală anuală a traficului din rândul centrelor comerciale din Bucureşti, situată constant la un nivel de 10%. Aşa cum arată rezultatele după al treilea trimestru din 2014, centrul comercial a înregistrat o cifră de afaceri cu 11% mai mare faţă de aceeaşi perioadă din 2013. Tot în 2014 Sun Plaza a iniţiat proiecte de reamenajare şi redecorare în care a investit peste un milion de euro”, au anunțat reprezentanții CBRE România, companie care se ocupă de managementului Sun Plaza.
Investiţiile s-au concentrat pe reamenajarea parcării, a Piaţetei Sud şi dezvoltării unor puncte de atracţie în interiorul mall-ului, precum cel mai mare ecran full HD de interior din Europa, cu o suprafaţă de circa 40 de metri pătraţi.
În plus, procentul vizitatorilor loiali a marcat valori progresive în fiecare an de la inaugurare, de la 23% la sfârşitul lui 2010 la 64% în 2013. Aceast tendință a fost, așadar, impulsionată de oferta comercială și de activităţile de marketing .
La ora actuală, categoria de vârstă cea mai întâlnită este cea de 25-44 de ani, cu un grad ridicat de educaţie, fiind reprezentată preponderent de familii tinere formate din trei membri. Acest lucru defineşte Sun Plaza ca fiind o destinaţie preferată de acestea atât pentru shopping cât şi pentru petrecerea timpului liber.
Totodată, portofoliul de retaileri al centrului comercial a continuat să evolueze în 2014, urmând ca până la sfârșitul anului să fie deschise toate cele 24 de magazine cu care compania a încheiat contract în acest an.
CBRE România a preluat administrarea Sun Plaza în luna septembrie a anului 2013, compania având în regiune un portofoliu de peste 2,5 milioane de metri pătrați, din care 1,5 milioane de metri pătrați reprezintă centre comerciale.