Hexol Lube, producător al mărcii canadiene de lubrifianţi Hexol în România, a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri de 24% în prima jumătate a acestui an, în comparație cu nivelul raportat în anul 2014.
Rezultatele bune vin în urma creșterii cotei de vânzări pe piața internă, dar mai ales în urma unor creșteri importante ale exportului produselor companiei fabricate în România pe piețele externe.
De asemenea, creşterea vine şi în contextul lansării unei noi game de produse – Hexol Standard – şi a unui nou ambalaj, mai economic și mai atractiv.
„Noul departament de export al companiei a reușit o triplare a vânzărilor, aducând o creștere cu 43% a volumului de marfă desfăcut în total de companie în acest prim semestru. Ni se deschid perspective semnificative în regiunea balcanilor și a țărilor din Estul Europei. Abordăm încrezători aceste noi piețe, fără a neglija piața internă, unde înregistram în continuare o creștere a vânzărilor de la an la an”, a afirmat Daniel Serghei Condratov, preşedintele companiei.
Astfel, productivitatea mărită și optimizarea costurilor au dus la o competitivitate mărită și implicit la creșterea vânzărilor produselor purtând marca Hexol.
Vânzările au înregistrat din primele şase luni ale anului s-au ridicat la 1,5 milioane de unități, iar în trimestrul trei cifrele s-au îmbunătățit considerabil.
Citiți și despre:
Idei de mesaje de Sărbători pentru mediul de afaceri Idei de mesaje de Sărbători pentru mediul de afaceri. În perioada Sărbătorilor de Iarnă nu trebuie să vă neglijaţi nici partenerii de business şi nici angajaţii. Trebuie să le transmiteţi şi acestora, aşa cum […]
Cosmetic Plant estimează o creștere de 10% a cifrei de afaceri, în acest an Producătorul de cosmetice Cosmetic Plant a anunțat relansarea gamei Q10 + ceai verde și estimează o creștere a ponderii acesteia în vânzările anuale de la 7,2% în acest an, la 12,2% în 2015. În ceea ce […]
Companiile cu capital românesc, mai optimiste decât cele străine Companiile româneşti sunt mai optimiste decât cele străine prezente în ţara noastră, în ceea ce priveşte creşterea în acest an a cifrei de afaceri, a investiţiilor, salariilor sau a numărului de angajaţi, […]
Epson: Companiile ar putea economisi 55 milioane de euro dacă vor folosi imprimante inkjet Epson a lansat ieri o nouă serie de imprimante RIPS (Replaceable Ink Pack System) dedicate segmentului business, capabile să printeze până la 75.000 de pagini fără să fie necesară schimbarea consumabilelor, […]
Cemacon: Rezultate financiare foarte bune, în primele nouă luni ale anului Producătorul de blocuri ceramice Cemacon a înregistrat în primele nouă luni ale anului o creştere de 17% a vânzărilor nete şi un profit operațional în creștere cu 24%. În acelaşi timp, compania a depășit cu […]