După cinci ani de scăderi consecutive, în 2013 RTC Proffice Experience va înregistra o creştere a cifrei de afaceri. Compania a trecut printr-un amplu proces de reorganizare şi reconstrucţie, iar managementul RTC anunţa în luna septembrie că estimează un avans al afacerilor de 5%.
„Pot spune că 2013 este punctul de cotitură în evoluţia de până acum a companiei. Le mulţumesc clienţilor noştri pentru business-ul realizat împreună şi pentru încredere. Cel mai mare beneficiu pe care îl oferim este îmbunătăţirea experienţei de achiziţie şi consultanţa ultra-personalizată pentru fiecare dintre clienţii noştri, indiferent de domeniul în care aceştia activează şi de amploarea operaţiunilor pe care le desfăşoară” a declarat Gabriel Mureşanu, director general RTC Proffice Experience.
Datorită îmbunătăţirii platformei online Proffice Experience, unde sunt prezentate peste 8.000 de produse, vânzările online au ajuns să reprezinte anul acesta 5% din cifra de afaceri. Pentru 2014 compania are în plan dublarea numărului de clienţi.
Compania şi-a extins şi gama de consumabile office, de la papetărie, la produse ce pot acoperi toate activităţile de suport ale unei activităţi de tip office.
În plus, RTC Proffice Experience a decis, ca urmare a cererii din piaţă, să intre şi pe piaţa produselor promoţionale, lansând în octombrie un catalog dedicat gamei de promoţionale ce include cu peste 2.200 de produse.
„Pe baza cererii de până acum, estimez că în decurs de doi ani segmentul produselor promoţionale va genera cel puţin 10% din veniturile companiei. Ţintim un loc în top 5 furnizori de produse promoţionale”, a explicat Gabriel Mureşanu.