Cifra de afaceri a grupului Ascendis, liderul pieței locale de programe de training, a crescut cu 15% în primele șase luni ale acestui an în comparație cu perioada similară a anului anterior. Dintre toate liniile de business, divizia de training și teambuilding a înregistrat cea mai mare creștere de 22%.
Lansarea unor produse noi, dezvoltarea pe noi piețe, îmbunătățirea strategiei de marketing și recrutarea de noi consultanți au fost printre factorii care au contribuit la creșterea vânzărilor companiei în primul semestru al anului.
”În primele șase luni ale acestui an consultanții Ascendis au livrat 1.264 de zile de training, cu 20% mai mult ca în 2014. Pe fondul creşterii economice, companiile investesc din ce în ce mai mult în instruirea angajaților. În plus, creșterea numărului de produse din portofoliu și recrutarea unor consultanți cu competențe noi au ajutat la consolidarea businessului și la creșterea numărului de programe de training pe care suntem specializaţi”, a declarat Andrei Goșu, directorul general al Ascendis.
Și divizia de cursuri de limbi străine a grupului a înregistrat creștere în prima jumătate a acestui an. Astfel, specialiștii Eucom (companie parte a grupului Ascendis) au derulat peste 8.000 de ședințe de formare și au evaluat peste 650 de persoane pentru competențe de limbă străină în engleză, germană, franceză, spaniolă, italiană, olandeză, finlandeză, suedeză, daneză, turcă, greacă, portugheză, rusă și polonă.
“Ne așteptăm ca această tendință de creștere a investițiilor în dezvoltarea angajaților să continue și în a doua parte a anului și deja există semnale în acest sens. Estimăm că cifra de afaceri a grupului va depăși 5 milioane de euro până la finalul anului”, a mai spus directorul general al Ascendis.
Piața programelor de instruire a angajaților a fost estimată, în 2014, la valoarea de 30- 40 de milioane de euro.