Afacerile grupului APS au crescut cu 60% în 2014

17.02.2015

Grupul de companii Active Power Solutions (APS) a încheiat anul 2014 cu o creștere de 60% a cifrei de afaceri, de la 2,8 milioane euro în 2013, la 4,5 milioane euro la finalul anului trecut, un număr de 300 de angajati și 13 birouri deschise în România și unul în Marea Britanie.

“Strategia Grupului APS înseamnă dezvoltarea de soluții care să faciliteze creșterea mediului de business și a comunităților locale. Motorul nostru de business este încurajarea creșterii sănătoase, toate activitățile grupului fiind orientate pe ideea de business community”, declară antreprenorul Cătălin Chiș.

Strategia de dezvoltare pe termen lung vizează, la nivel intern, zona de resurse umane, prin atragerea și valorizarea de talente în cadrul grupului – care și-a dublat numărul de angajați în câțiva ani – respectiv abordarea de noi zone de business.

Anul trecut, Grupul APS și-a facut debutul pe zona de soluții de comunicare B2C, prin deschiderea primelor magazine Vodafone în franciză, ceea ce a generat și primele vânzări în retail ale grupului.

Tot în 2014, a avut loc achiziția companiei Barandi, care a determinat abordarea piețelor internaționale în domeniul soluțiilor software, iar antreprenorul este în continuare deschis către astfel de parteneriate.

În ceea ce priveste anul 2015, Cătălin Chiș estimează o creștere de 25% a cifrei de afaceri pe actuala structura a organizatiei, iar pentru a deschide noi perspective de dezvoltare, Grupul APS intră în 2015 cu o nouă linie de business: un start-up în domeniul sănătății.

“Am lansat recent în România DOCTRINA, cea mai performantă platformă de comunicare destinată acestei industrii, care va asigura interconectarea permanentă între medici, farmaciști și companiile producătoare de medicamente, astfel încât specialiștii în domeniu să fie la curent cu soluțiile de îmbunătățire a sănătății imediat ce acestea devin disponibile pe piață”, menționează Cătălin Chiș.

Funcționarea platformei în România este rezultatul parteneriatului dintre Grupul APS și compania slovenă Doctrina, organizatie specializată în soluții de marketing și comunicare destinate pieței farmaceutice.

Grupul a desfășurat deja o serie de activități în domeniul sănătății şi înainte de 2015, prin dezvoltarea de soft destinat acestei piețe, produsul său – MedXline – fiind adresat gestionării clinicilor medicale și optimizării modului de funcționare al acestora.

Citiți și despre: