Afacerile Lemet au crescut la peste 40 milioane lei, în primele trei luni

24.04.2014

Producătorul român de mobilă Lemet a înregistrat în primul trimestru al acestui an o creştere de 10% a cifrei de afaceri, ajungând astfel la 40,18 milioane de lei. Avansul a fost susţinut atât de campania de reduceri oferită de companie, cât şi de soluțiile de finanțare în rate fără dobândă.

“Avem clienți fideli al căror număr a crescut de la an la an. În primul trimestru al anului 2014, conform studiilor interne de marketing, 38% dintre cumpărătorii noștri au revenit, alegând magazinele Lem’s datorită varietății de produse, a calității produselor și serviciilor, dar și pentru că au posibilitatea plății în rate fără dobândă sau acces la prețurile reduse din cadrul campaniei promoționale din luna martie”, a declarat Alexandru Rizea, proprietar Lemet.

Potrivit lui, presiunea clienților asupra comercianților de a face permanent reduceri de preț este dăunătoare şi conduce la intensificarea luptei pentru cel mai mic preț.

Într-un astfel context, producătorii și comercianții nu mai pot investi în produse noi, superioare celor de pe piață, sau în îmbunătățirea produselor şi serviciilor oferite.

“Producătorii și comercianții nu au rezerve inepuizabile în preț. Progresul se obține prin reinvestirea plusvalorii în tehnologii și materiale noi, în inovație, în oameni din ceîn ce mai bine pregătiți. Dacă plusvaloarea e mică, atunci și progresele vor întârzia să apară”, a explicat proprietarul Lemet.

Citiți și despre:

  • Idei de mesaje de Sărbători pentru mediul de afaceriIdei de mesaje de Sărbători pentru mediul de afaceri Idei de mesaje de Sărbători pentru mediul de afaceri. În perioada Sărbătorilor de Iarnă nu trebuie să vă neglijaţi nici partenerii de business şi nici angajaţii. Trebuie să le transmiteţi şi acestora, aşa cum […]
  • Vânzările Lemet au crescut cu 10%, în 2013Vânzările Lemet au crescut cu 10%, în 2013 Producătorul de mobilă Lemet a înregistrat anul trecut, prin propria rețea de magazine Lem’s, afaceri de 231 milioane lei, în creştere cu 10% față de 2012. Peste 20% din vânzările rețelei  au fost generate de […]
  • Afaceri de 162 milioane de lei, pentru reţeaua de magazine LEM’SAfaceri de 162 milioane de lei, pentru reţeaua de magazine LEM’S Reţeaua de magazine LEM’S a întregistrat, în primele 9 luni ale anului, o cifră afaceri de 162 milioane de lei, cu 10% mai mare decât nivelul raportat în aceeaşi perioadă a anului trecut. În plus, compania […]
  • Noriel ia în calcul extinderea în țările vecineNoriel ia în calcul extinderea în țările vecine Anul trecut, Noriel a raportat cel mai bun an de la deschiderea afacerii în 2009, aceasta fiind un an de expansiune pentru companiei. În plus, 2015 se anunță a fi cel puțin la fel de activ  Astfel, 2014 a […]
  • Techno Office estimează o creștere cu 30% a vânzărilorTechno Office estimează o creștere cu 30% a vânzărilor Furnizorul de soluții complete pentru amenajarea spațiilor de birouri Techno Office estimează o creștere cu 30% a vânzărilor până la peste 3 milioane de euro, pentru anul în curs, comparativ cu 2014, şi, de […]