Şi în 2015, magazinul PC Garage şi-a continuat parcursul pozitiv din ultimii ani, atingând o cifră de afaceri de 165 de milioane de lei, în creştere cu circa 30% comparativ cu anul 2014. Ultimele trei luni ale anului trecut au fost cele mai bune pentru companie, atât din punct de vedere al traficului înregistrat pe site-ul magazinului, cât şi cel al vânzărilor. Astfel, acestea au contribuit cu peste 35% din cifra de afaceri a anului. Totodată, în perioada Black Friday, de la finalul lunii noiembrie, vânzările au cunoscut o creştere de aproape 50% faţă de aceeaşi perioadă din 2014
În plus, PC Garage şi-a mărit gama de produse, introducând noi categorii dedicate gamerilor şi pasionaţilor. De asemenea, compania şi-a consolidat categoriilor de componente pentru computere, iar echipa s-a dedicat automatizării şi optimizării proceselor în toate departamentele companiei, acest lucru reflectându-se în evoluţia semnificativă a afacerilor.
Cele mai populare categorii de produse vândute au fost în 2015 cele dedicate gamingului, precum perifericele şi componentele PC high-end (plăcile video şi procesoare), topul fiind completat de laptopuri, smartphone-uri şi televizoare. O creştere importantă au avut laptopurile de gaming, remarcându-se nevoia clienţilor de a dispune de mobilitate şi specificaţii de top. Mai exact, aproape 25% din laptopurile vândute în 2015 sunt modele dedicate gaming-ului.
„În 2016, pregătim multe surprize pentru clienţii PC Garage, atât pe zona de produse, cât şi pe cea de servicii. Vom continua să extindem oferta de componente, periferice şi laptopuri de gaming. Un accent special vom pune pe categoria de gadgeturi purtabile – smartwatch-uri şi brăţări fitness – şi pe cea de mobile“, a declarat Răzvan Pop, director de marketing la PC Garage.