Producătorul de aplicaţii online Zitec preconizează, pentru acest an, o creștere cu 25% a veniturilor generate de serviciile de online marketing, după ce a depășit deja obiectivul de creștere cu 20% setat la începutul anului curentului. În plus, compania estimează că își va menține ritmul de dezvoltare a acestei activități cu două cifre procentuale și în anul 2017.
“Cifra de afaceri din acest segment va continua să crească și în anii viitori, în condițiile în care piața locală de servicii digitale este în dezvoltare. Ne propunem să valorificăm avantajul competitiv oferit de faptul că departamentul dedicat beneficiază de posibilitatea de a colabora cu web designeri, dezvoltatori, testeri sau administratori de rețea din cadrul celorlalte departamente, putând astfel să livrăm soluții end-to-end de o complexitate mai mare”, a declarat Alexandru Lăpușan, CEO și fondator Zitec.
Compania menționează că 30% din valoarea serviciilor de online marketing provine de la clienți internaționali.
Zitec se axează la ora actuală pe un model bazat pe abonamente flexibile care pot cuprinde servicii de analiză de marketing, SEO, PPC, social media, email marketing, optimizare de rată de conversie, web analytics etc. Mixul între serviciile pe care le oferă este determinat de nevoia clientului în acel moment și calea optimă pentru a ajunge la îndeplinirea obiectivelor de business.
Prin urmare, consultanții de digital marketing au rol de parteneri pentru businessul online al clientului și îi oferă acestuia soluții personalizate pe specificul proiectului său.
“Creșterea față de anul trecut este susținută atât cu ajutorul clienților existenți, care au ales să extindă investiția în activități de promovare online, cât și cu ajutorul clienților noi care doresc să genereze venituri din mediul online. Este ușor să crești abonamentul de marketing digital atunci când îl privești ca pe o investiție și nu ca pe o cheltuială, iar experiența ne-a arătat că mediul online poate ajunge să reprezinte o parte semnificativă dintr-un business. Doar raportându-ne la 2016, avem cazuri de succes cu două sau chiar trei cifre procentuale de creștere în vânzări, pe diverse segmente de business ale clienților. Iar rezultatele se traduc prin eforturile constante ale echipei de consultanți, care ne ajută să menținem și să creștem portofoliul de clienți. Este foarte important pentru noi ca echipa să fie în permanență motivată și la curent cu ultimele noutăți din domeniu, fapt pentru care avem programe dedicate menținerii unui nivel înalt de pregătire”, a declarat Ioana Slobozianu, Head of Online Marketing Zitec.