Slide

Stiri: Companii

Atenționare pentru românii care se deplasează în zone tropicale

Cea mai profitabilă agenție de turism din România: eSky România

20.12.2018

eSky România este agenția de turism cu cel mai mare profit înregistrat în 2017, potrivit Consiliului Național al Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii din România. Lansată pe piața locală în noiembrie 2009, compania a înregistrat creșteri constante an de an, ajungând ca în 2017 să raporteze un profit de peste 4,8 milioane de lei.

Ce spune conducerea agenției de turism eSky România?

Conducerea agenției spune că avansul profitului reflectă strategia companiei.

„Rezultatele extraordinare din 2017 reflectă, în primul rând, eficiența operațională aplicată la nivel de companie, acesta fiind un indicator pe care l-am urmărit în toate acțiunile și campaniile de pe parcursul anului. De asemenea, profitabilitatea crescută este și dovada implementării unei strategii care se pliază foarte bine pe nevoile actuale ale pieței. Strategia este susținută, de altfel, de încrederea clienților și partenerilor noștri. Anul trecut, profitul companiei a înregistrat o creștere de peste 225% comparativ cu anul 2016, la o cifră de afaceri în creștere cu 41%”, a declarat Marius Turbatu, Global Expansion Director eSky Group.

În momentul lansării pe piața din România, eSky a vândut numai bilete de avion. Acum, compania oferă servicii complete de travel:

  • bilete de avion
  • hoteluri
  • produsul Zbor + Hotel
  • închirieri mașini
  • asigurări de călătorie

Agenția de turism eSky România. Investiții

eSky România a investit constant în produse, servicii, dar și în tehnologie. Toate acestea au avut scopul de a simplifica procesul de achiziție a produselor turistice.

Agenția de turism eSky România. Planurile pentru 2019

Agenția de turism anunță noi angajări. Astfel, compania vrea să ajungă la 100 de angajați. Pentru 2018, eSky România anunță o creștere de 20% a veniturilor.

„Anul acesta continuăm trendul pozitiv: am crescut echipa cu 19 noi angajați și am investit în optimizări care să ușureze semnificativ procesul de rezervare. Sperăm ca în următoarele 24 de luni să depășim pragul de 100 de angajați, motiv pentru care vom începe și procesul de relocare în ianuarie 2019. În ceea ce privește rezultatele înregistrate în 2018, ne așteptăm să încheiem acest an cu o creștere de 20% a veniturilor și cu o creștere de 25% pentru EBITDA, comparativ cu 2017. De asemenea, în 2019 urmărim să îmbunătățim produsele deja existente, dar și să introducem câteva noi servicii pentru clienții noștri”, a încheiat Marius Turbatu, Global Expansion Director eSky Group.

Citește și Glass Container Company își crește capacitățile de producție. Investiția se ridică la 17 milioane de euro