Agenţia online de turism Fly Go a raportat vânzări de 40 de milioane de euro în 2017, în creștere cu 20% față de anul precedent. Diversificarea serviciilor adiționale biletelor de avion şi introducerea în ofertă a categoriei de city break au contribuit la această creștere și va continua să genereze oportunități pe parcursul anului în curs.
Pentru 2018, Fly Go estimează că va depăși un volum de tranzacții de 50 de milioane de euro în cele trei țări în care operează: România, Italia și Spania.
„Principala direcție de investiții în 2017 a fost îmbunătățirea experienței clienților Fly Go, din momentul achiziției unui serviciu și pe tot parcursul derulării acestuia, indiferent dacă vorbim de un zbor cu avionul sau un pachet complet de vacanță. Ne-am dorit să oferim o experiență de utilizare mult mai simplă pe Fly-Go.ro și am dezvoltat, cu acest scop, o nouă infrastructură a site-ului, introducând în platformă și servicii suplimentare, precum garanția zborurilor și check-in online”, spune Stefano Iervolino, fondator și CEO Fly Go.
În plus, agenţia a anunţat că a redus timpii de rezolvare a situațiilor care pot apărea în timpul unei călătorii, precum overbooking-ul la hoteluri, redirecționând turiștii către unități de cazare similare sau mai bine cotate, și rambursarea sumelor cuvenite de la operatorii aerieni pentru pasagerii ale căror zboruri au fost întârziate sau anulate.
Biletele de avion au continuat să fie cele mai cumpărate produse turistice, anul trecut, când Fly Go a vândut în jur de 200.000 de bilete de avion.
Principalele destinații, în topul preferințelor clienților români, au fost Roma, Milano, Barcelona, Atena, Istanbul, Berlin, Paris și Londra. Printre acestea: Roma, Milano și Atena au fost și printre cele mai accesibile destinații în care au călătorit românii anul trecut – costul mediu al unui city break în aceste orașe fiind de 230 de euro în 2017.
Un avans important a fost înregistrat pe destinațiile interne, unde Fly Go a vândut cu aproximativ 30% mai multe bilete de avion.
„Tendința a fost susținută de dinamizarea pieței și deschiderea de noi rute interne, pe fondul intrării mai multor companii aeriene pe acest segment”, declară Stefano Iervolino.
Prețul mediu al unei achiziții realizate de clienții agenţiei, în 2017, a fost de 250 de euro.