FMCG

Albrau

ALBRAU acoperă toate nevoile clienților

01.06.2022

Compania oferă o sortimentație bogată, de la bere blondă fără alcool până la bere Strong de 7,2% alcool, bere neagră și bere cu sucuri de fructe. ALBRAU PROD, unul dintre cei mai mari producători independenți autohtoni, produce atât bere blondă cu și fără  alcool, bere neagră, cât și amestecuri de băuturi răcoritoare cu sucuri de fructe, cu și fără alcool, îmbuteliate la sticlă, doză sau PET.

ALBRAU este, în momentul de față, prezentă la nivel național prin rețelele de magazine PROFI, PENNY, METRO, CORA, SUPECO, MERKUR, MEGAIMAGE, AUCHAN, ANNABELLA, KAUFLAND și SELGROS. Totodată, pe plan extern, compania exportă în țări precum Ungaria, Serbia, Grecia, Bulgaria, Italia, Oman, Irak, Iran, Bosnia, Republica Moldova, Cipru și Canada.

Sortimentele de bere ALBRAU

În plus, în ultimii ani societatea și-a diversificat sortimentația, incluzând în procesul de fabricație și berea neagră. În prezent, sub mărcile ALBRAU și ZIMBRU sunt produse următoarele sortimente de bere:

  • ZIMBRU PREMIUM 11ºP, 5% alc. – doză 0.5l/0.33l, sticlă 0.33l;
  • ALBRAU 9.5ºP, 4.5% alc. – doză 0.5l, sticlă 0.5l, PET 1l/2l;
  • ZIMBRU 8.0ºP, 4.0% alc. – doză 0.5l, sticlă 0.5l, PET 1l/2l, KEG 30/50 l;
  • ASBEER 5.5ºP, 3.0% alcool – doză 0.5l, PET 2l;
  • ALBRAU FĂRĂ ALCOOL cu o concentrație de max. 0.5% alcool – doză 0.5L;
  • ALBRAU 0.0 % ALCOOL – doză 0.5l;
  • ALBRAU RADLER 1.9% alcool – bere blondă cu alcool cu suc de lămâie;
  • ALBRAU RADLER FĂRĂ ALCOOL – bere blondă fără alcool cu suc de lămâie, doză 0.5L.

Astfel, ALBRAU acoperă toate nevoile clienților, cu sortimente de la bere blondă fără alcool 0.0%, până la bere Strong de 7,2% alcool, bere neagră și bere cu sucuri de fructe.

„În momentul de față, vedeta noastră este ALBRAU FĂRĂ ALCOOL, un sortiment care a crescut mult în vânzări pe piața locală, în timp ce la export, vedeta este gama ZIMBRU și în special ZIMBRU PREMIUM”, ne-a declarat dna. Luminița Martin, Director General ALBRAU PROD.

Băuturi sub brand privat, dar și propriu

Compania produce și sortimente de bere sub brand privat, bere care este îmbuteliată la doză de 0.5l, pet 2l, sticlă 0.33 l și 0.5l. Având în vedere interesul crescut al clienților, ALBRAU a decis să continue să își diversifice sortimentația pe mărci private și să adauge astfel noi clienți în portofoliul societății.

„Pentru a face față cerințelor în creștere și pentru o eficientizare a activității, am achiziționat și pus în funcțiune o nouă linie de îmbuteliere doză, dublând astfel capacitatea de producție pentru acest ambalaj. Totodată, a fost pusă în funcțiune o nouă sursă de apă și a fost modernizată stația de tratare a apei existentă”, afirmă Directorul General.

Având în vedere interesul crescut al clienților, ALBRAU a decis să continue să își diversifice sortimentația pe mărci private și să adauge astfel noi clienți în portofoliul societății

ALBRAU deține în prezent o unitate de producție situată în Onești, județul Bacău. Fabrica este certificată cu Sistem de Management Integrat IFS versiunea 7 (Standard de auditare pentru calitatea şi siguranţa produselor                alimentare), SR ER ISO 14001:2015 Sistemul de Management al mediului, SR EN ISO 45001:2018 Sistemul de Management al Sănătății și securității în muncă, dar și Amfori BSCI – Sistem de Management responsabilitate socială.

“Suntem o fabrică independentă, cu acționariat 100% românesc, ceea ce aduce un avantaj competitiv în ceea ce privește răspunsul imediat în derularea noilor proiecte cu clienții noștri și investiții constante în liniile de producție”, este de părere dna. Luminița Martin.

Fabrica este certificată cu Sistem de Management Integrat IFS versiunea 7, SR ER ISO 14001:2015, SR EN ISO 45001:2018, dar și Amfori BSCI – Sistem de Management responsabilitate socială

Finalizarea unui nou spațiu de depozitare

Schimbările recente datorate pandemiei, dar și situației economice și sociale au dus la apariția de provocări nemaîntâlnite. Astfel, majorările prețurilor la gaz, energie electrică, la toate materiile prime și materialele aferente producției berii, întârzierile în fluxul de aprovizionare, criza și calitatea forței de muncă sunt unele din provocările zilnice ale companiei ALBRAU.

Cu toate acestea, ca strategie pentru perioada următoare, trebuie menționat faptul că ALBRAU se ocupă de finalizarea proiectării și autorizării unui nou spațiu de depozitare.

„Pentru a evita volatilitatea prețurilor și lipsa materiilor prime și materialelor, am investit și continuăm să investim în stocuri de materii prime și materiale, acolo unde produsele ne permit. Investim într-un sistem de monitorizare al consumului de utilități cu scopul de a reuși micșorarea  acestuia”, afirmă reprezentantul companiei.

În consecință, pentru perioada următoare compania are în plan investiții în panouri fotovoltaice, în stivuitoare și mașini electrice. Totodată, vor fi înlocuite, rând pe rând, echipamentele mari consumatoare de energie electrică cu altele cu consum mai mic.

În ceea ce privește consumul de gaz, ALBRAU va automatiza echipamentul existent, pentru a se reduce acest consum.

Investiții recente

Investiții importante au fost realizate în anul 2021, când ALBRAU a pus în funcțiune o nouă linie de îmbuteliere doză, dublând astfel capacitatea de producție pentru sortimentele îmbuteliate la doză și eficientizând consumul de utilități și pierderile tehnologice din acest proces.

În plus, a continuat procesul de modernizare și echipare a laboratorului de analize microbiologice, în vederea îmbunătățirii continue a analizei și, implicit, a calității produselor.

ALBRAU a pus în funcțiune o nouă linie de îmbuteliere doză, dublând astfel capacitatea de producție pentru sortimentele îmbuteliate la doză

Toate aceste investiții și strategia atent elaborată au dus la creșterea cu 7% a cifrei de afaceri, comparativ cu anul 2020. Anul curent păstrează ritmul de creștere, în primele 4 luni ale acestui an cifra de afaceri crescând cu 14% față de perioada similară a anului trecut, ceea ce conferă un plus de încredere că societatea ALBRAU este pe drumul cel bun și reprezintă o soluție ideală pentru cei interesați de un eventual parteneriat.

„Ne așteptăm la o creștere a cifrei de afaceri în acest an, dar la o plafonare a volumului de vânzări, comparativ cu anul 2021. Chiar și în aceste condiții, ALBRAU rămâne aproape de români, oferind produse de calitate, realizate din ingrediente naturale, în același timp continuându-și expansiunea în afara granițelor țării, deschizând noi orizonturi și apetitul pentru berea de calitate, chiar și pe meleaguri străine”, a declarat, în încheiere, Dna. Luminița Martin, Director General ALBRAU PROD.

Citește și https://jurnaluldeafaceri.ro/albrau-prod-modernizeaza-permanent-liniile-de-fabricatie/