Alevia rezultate financiare 2018

Afaceri în creștere pentru Alevia, în 2018. Ce planuri are compania pentru anul curent?

26.03.2019

Alevia rezultate financiare 2018. Alevia a avut, anul trecut, venituri de peste 5 milioane de euro. De asemenea, profitul companiei a ajuns la o valoare de 750.000 de euro. În același timp, cifra de afaceri raportată a ajuns la 5,9 milioane de euro.

Alevia este o companie românească specializată în producția de suplimente alimentare și ceaiuri.

Alevia rezultate financiare 2018. Profitul

Având o creștere cu 10% față de anul 2017, compania a generat un profit în valoare de 750.000 de euro.

Pentru anul curent, Alevia estimează o creștere cu 10% a cifrei de afaceri.

Alevia rezultate financiare 2018. Produse noi și ceaiuri premium

Cea mai importantă pondere în evoluția cifrei de afaceri o deține dezvoltarea de produse noi, respectiv creme și ceaiuri premium. La acestea se adaugă și dezvoltarea canalelor de distribuție.

Așadar, anul trecut, compania a finalizat toate lucrările pentru spațiile noi de producție și depozitare, având o suprafață totală de 3000mp. Investiția s-a ridicat la 2 milioane de euro. Aceasta a vizat dezvoltarea capacității de producție dar și retehnologizarea secțiilor deja existente.

În vederea creșterii portofoliului de produse, compania a lansat în decursul anului anterior noi produse din gama food și de asemenea gama de ceaiuri premium, sub marca Tabieturi. Este vorba de nouă sortimente de ceai, cu plicuri ambalate individual.

Alevia rezultate financiare 2018. 340 de produse

Per total, portofoliul de produse a ajuns în acest an la un număr de 340:

  • gama de suplimente conține 163 de produse
  • gama de ceaiuri 104 sortimente, din care nouă ceaiuri premium sub gama TABIETURI
  • gama de siropuri cuprinde nouă siropuri pentru adulți și opt pentru copii
  • categoria produselor food conține 46 produse
  • gama de creme cuprinde 12 produse.

Cea mai remarcabilă creștere pe categoria de produse înregistrată în 2018 a fost la gama food urmată de gama de creme și gama de ceaiuri. Ponderea cea mai mare din business o au suplimentele, cu un procent de 61%, urmate de ceaiuri cu 20% și creme cu 9%.

Planurile Alevia pentru 2019

Pentru 2019, Alevia își propune o creștere a cifrei de afaceri cu 10%.

”În atingerea scopului, compania urmărește să își consolideze vânzările pe categoria de comprimate, dar și dezvoltarea acestei game cu 15 produse noi. De asemenea, pe lângă dezvoltarea portofoliului de produse, compania are în vedere și dezvoltarea portofoliului de clienți”, au anunțat reprezentanții companiei.

Citește și Se deschide magazinul Lidl Voluntari!

 

 

 

 

Citiți și despre:

2 păreri la “Afaceri în creștere pentru Alevia, în 2018. Ce planuri are compania pentru anul curent?

  1. Pingback: Blue Air - Tarom acord - Ce avanateje au clientii? | Jurnalul de Afaceri

  2. Pingback: Revista presei - stiri afaceri - Blue Air semnează un acord cu TAROM. Ce beneficii vor avea pasagerii?

Comentariile nu sunt permise.