ALTEX lansează Centrul de Servicii în magazinul cu numărul 101, cu o investiție de 5,3 milioane de euro

28.06.2019

ALTEX România lansează un nou magazin în Brăila. Este vorba despre unitatea cu numărul 101 și vine cu un nou concept: Centru de Servicii ALTEX. Acesta se află pe Bulevadrul Dorobanților, nr. 415 și are o suprafață amenajată de 4380 de metri pătrați, din care 2450 construită, unde clienții vor beneficia de service în magazin și de finanțare, dacă aceasta este necesară.

„În cele 10 luni de când am dat startul investiției, cu ajutorul a treisprezece companii, dintre care trei locale, care au implicat peste 100 de angajati, dintre care 30 de angajați locali, am amenajat 4380 de metri pătrați dintre care 2450 de metri pătrați suprafață construită. Am investit, fără a include stocul de produse, mobilierul și elementele de marketing și signalistică, peste 3,2 milioane de euro. Și nu ne vom opri aici, ci, în linie cu creșterea sustenabilă și abordarea omnichannel care ne caracterizează, vom continua să investim, să deschidem și să reamenajăm magazine sub noul concept de CENTRU DE SERVICII în întreaga țară și astfel să fim mereu aproape de clienții noștri”, precizează Lilian Furtună, Director General COMETEX.

„Deschiderea celui mai mare magazin electro-IT din județul Brăila înseamnă un nou pas pe care ALTEX îl face pentru modernizarea pieței de retail electro-IT din România. Clienții din Brăila și din zonele din apropiere au acum mai mult decât un simplu magazin, au un veritabil centru de servicii care, prin cel mai mic preț din România oferit pentru întreaga gamă de produse, garantat prin rambursarea de 2 ori a diferenței, susținut de servicii de consultanță la raft, de livrare imediată, de ridicarea produselor vechi, de service în magazin, de finanațare accesibilă, le asigură accesul către noi tehnologii și la servicii care să le îmbunătățească viața”, spune Edvin Abdulachim, Director Comercial ALTEX România.

Altex facilitează accesul clienților la tehnologie 

Deschiderea acestui nou magazin din Brăila face parte din strategia companiei de a facilita accesul clienților la tehnologie și de a îmbunătăți serviciile oferite.

„Prin punctul de service în magazin reducem timpul de așteptare pentru reparații asigurând pe loc diagnosticarea și chiar, când se poate, repararea pe loc a produselor importante pentru clienții noștri precum telefoane, laptop-uri, televizoare sau electrocasnice mici. Serviciul de SERVICE ÎN MAGAZIN nu se limitează la produsele aflate în garanție, ci vine în întâmpinarea nevoii tuturor clienților care caută rapid o soluție pentru curățare, upgrade sau reparare”, explică Daniel Știrban, Director General, ALTEX Service Center.

Citește și Lidl inaugurează în București un nou magazin, care dispune de o suprafață verde de peste 2.700 metri pătrați 

 

Citiți și despre: