Stiri: Companii

Altex România are un nou director de marketing

01.10.2014

Cel mai mare retailer electro-IT din România, Altex, are un nou director de marketing, Cristina Costăchescu preluând această funcţie. Aceasta are misiunea de a coordona strategiile de marketing pentru brandurile din portofoliul companiei și de a dezvolta și implementa 360° conceptul Omni-channel.

Cristina Costăchescu deţine o experiență de management de peste 15 ani în marketing și vânzări, iar de-a lungul carierei și-a dedicat eforturile în direcția dezvoltării strategiilor de marketing și de vânzări în industria telecom.

Ea a lucrat pentru companii precum Romtelecom, Telemobil și UPC România, ocupând funcţii precum Sales Manager, Marketing Communication Manager, Brand Development Manager și Director de Marketing.

”Am preluat cu mare încredere această nouă poziție într-o industrie care oferă provocări și surprize la tot pasul. Suntem o echipă de profesioniști pregătiți să consolidăm poziția de lider a companiei Altex România. Astfel, obiectivul nostru este să continuăm povestea de succes  care are drept numitor comun o atentă aplecare asupra nevoilor clientului. Revoluția omni-channel este o formă a viitorului în care deja am luat startul,în care tehnologia deține supremația șiîn care clienții au nevoie de mult mai mult decat suport în achiziție, au nevoie de experiențe superioare și captivante în toate punctele de interacțiune cu brandurile noastre”, a declarat Cristina Costăchescu.

Dan Ostahie, președinte și CEO al companiei a afirmat că extinderea echipei reprezintă o dovadă de maturitatea strategică pe care Altex a atins-o, compania afându-se într-o etapă importantă de dezvoltare și implementare a strategiei omni-channel.

“Suntem alături de clienții noștri prin intermediul celei mai mari rețele de magazine din țară și investim cu pasiune și încredere în dezvoltarea și consololidarea segmentului de e-retail.  Din aceste considerente, am reorganizat și extins echipa de Marketing, recrutând-o pe Cristina Costăchescu pe poziția de Marketing Director. Vizunea ei, alături de înțelegrea profundă a datelor de pe piața din România sunt coordonatele care ne vor asigura că noua structură a diviziei de marketing va reprezenta un pilon pentru dezvoltarea companiei și pentru implementarea strategiei omni-channel”, a detaliat Dan Ostahie