ALTEX Romania

ALTEX România, decizie importantă: Ce proiect a demarat în parteneriat cu ANPC?

26.08.2019

ALTEX România intenționează să devină unul dintre principalii integratori ai soluțiilor orientate către client. Astfel, compania susține inițiativa Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor pentru o practică unitară la nivel național.

Îmbunătățirea experienței clienților ALTEX România

Retailerul a mai anunțat că apreciază efortul noii conduceri a Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor de a îmbunătății experiența de cumpărare a clienților susținută de ințiativa de a discuta problemele întregului sector al comercializării produselor în magazine sau online, prin invitația făcută principalilor jucători:

  • ALTEX
  • Cel.ro
  • Flanco
  • E-mag

ALTEX România. Conduita în relația cu clienții

Așadar, ALTEX România a dat curs invitației Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor participând alături de o serie de jucători din sectorul comercializării produselor IT&C la o întâlnire desfășurată în data de 21 august, care a condus la clarificări în ceea ce privește conduita sectorului în relația cu clienții.

„Ca lider de piață dorim să îmbunătățim constant serviciile pentru oferi o experiență cât mai plăcută a clienților. Căutăm mereu soluții și suntem deschiși la comunicare și la sesiuni de lucru cu Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor care să conducă la îmbunătățirea calității serviciilor oferite clienților și clarificarea, poate chiar îmbunătățirea legislației. Astfel, considerăm constructivă consultarea de ieri și apreciem abordarea proclient a Autorității. Ne propunem o colaborare strânsă și eficientă în care să înțelegem și să implementăm cât mai bine reglementările menite să crească satisfacția clienților”, spune Raul Filip, Director Achiziții ALTEX România.

O practică unitară la nivel național

În timpul întâlnirii dintre Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor și companiile care au dat curs invitației (ALTEX, Cel.ro, Flanco) au fost abordate probleme care privesc toți jucătorii din sectorul comerțului electro-IT, comercianți, producători, curieri, service, instalatori etc. Aceștia au produs soluții orientate către client, pentru o practică unitară la nivel național:

– afișarea în zona caselor de marcat a procedurii de preluare a sesizărilor în magazine

– stabilirea termenului de livrare pentru comenzile online și offline la maximum 15 zile lucrătoare și comunicarea acestuia atât pe site-uri, cât și în magazine

– stabilirea termenului de instalare a aparatelor de aer condiționat la maxim 7 zile de la data achiziției serviciului și actualizarea condițiilor de instalare în consecință

– înlocuirea produselor defecte pentru situațiile în care clienții reclamă același defect de maxim 3 ori în perioada de garanție a produselor. Acest lucru trebuie să se facă în urma unei evaluări făcute de un service autorizat.

ALTEX România. Misiunea asumată

Retailerul va continua misiunea de lider și va moderniza piața de retail electro-IT. ALTEX se va axa pe continuarea procesului de îmbunătățire a experienței clientului prin prețuri mici, sortimentație variată și relevantă, oferte promoționale și servicii. În plus, compania va remedia cu promptitudine aspectele semnalizate de clienți sau de autorități, care trebuie îmbunătățite.

Citește și Ryanair lansează noi zboruri București – Londra Southend. Anunțul făcut de compania aeriană

 

 

 

Citiți și despre:

O părere la “ALTEX România, decizie importantă: Ce proiect a demarat în parteneriat cu ANPC?

  1. Pingback: Scoala de Vara de Stiinta si Tehnologie Magurele  | Jurnalul de Afaceri

Comentariile nu sunt permise.