Angajații nu mai vor doar o clădire modernă, ci o comunitate acolo unde lucrează

10.08.2018

Odată cu dezvoltarea pieței de birouri până la un nivel de 2,3 mil. mp, clădirile de birouri devin din ce în ce mai importante în procesul de recrutare și retenție al angajaților. Noul val de angajați este tot mai pretențios în ceea ce privește conceptul de viață la birou și așteaptă ca o clădire să îi ofere, pe lângă un spațiu modern de lucru, și o comunitate de care să aparțină.

Potrivit estimărilor companiei de consultanță imobiliară Colliers International Romania, în următorii ani serviciile de property management sau de administrare a clădirii vor contribui la nivelul de satisfacție al angajaților. Millennials, mai mult ca oricare generație, caută împlinire atât acasă, cât și la locul de muncă. Astfel, a veni la un birou care arată și este inspirațional, care îi angrenează în diferite activități, devine o caracteristică pe care noua generație nu doar o caută, ci o așteaptă. Vor flexibilitate în program, libertate în alegerea locului de unde lucrează și preferă să cheltuiască banii câștigați nu pe bunuri, ci pe experiențe.

„Pentru noi, ideea de comunitate începe din momentul în care se finalizează clădirea și se organizează evenimentul de lansare, când se sărbătoresc toate părțile care au fost implicate în construcție și se întâmpină viitorii utilizatori. Implicarea lor de la acest punct incipient contribuie la crearea unei povești comune, a clădirii și a chiriașilor. Impactul creării unei comunități, deși nemăsurat încă, estimăm că se va traduce în angajați mai implicați în activitatea și cultura companiei, care vor transmite această stare de bine echipei și managementului”, a declarat Oana Adjudeanu, directorul diviziei de property management din cadrul departamentului Real Estate Management Services al Colliers.

 

Citiți și despre: