Angajatori de TOP Timisoara 2020

Angajatori de TOP Timișoara 2020: Ce companii fac angajări?

05.03.2020

Angajatori de TOP Timișoara 2020. Cel mai mare târg de joburi din Banat își redeschide porțile pe 20 și 21 martie. Evenimentul va avea loc la Centrul Regional de Afaceri din Timișoara. Cea de-a 16-a ediție a târgului de joburi va reuni în această primăvară 70 de companii pregătite să își întâmpine candidații cu peste 3.000 de oportunități de carieră.

Angajatori de TOP Timișoara 2020. Domenii de activitate

Indiferent de nivelul de experiență, participanții au șansa de a-și găsi un job în domenii variate precum:

  • inginerie
  • IT
  • servicii financiar-bancare
  • automotive
  • vânzări
  • controlul-calității
  • resurse umane
  • logistică
  • transport

Accesul la eveniment este gratuit în baza înscrierii pe secțiunea dedicată proiectului Angajatori de TOP Timișoara.

Angajatori de TOP Timișoara 2020. Companii care fac angajări

O parte din companiile care vor fi prezente la Angajatori de TOP Timișoara sunt:

  • Atos
  • Bosch Service Solutions
  • Coca-Cola HBC Romania
  • Cognizant Softvision
  • Continental
  • Deltatel
  • dm drogerie markt
  • Filtration Group
  • Hella
  • Huf
  • Kimball Electronics
  • Nokia
  • Penny Market
  • PORR Construct
  • Raiffeisen Bank
  • RapidSolution
  • Virtual7
  • Visteon
  • Vitesco Technologies
  • Wipro
  • Yazaki Component Technology

Angajatori de TOP Timișoara 2020. Conceptul evenimentului

Conceptul acestei ediții: “Anul acesta ia taurul de coarne!” are la bază încurajarea tuturor celor care sunt în căutarea unui loc de muncă sau vor să facă o schimbare în carieră, să participe la cel mai mare târg de joburi din Banat.

Studenții și proaspăt absolvenții din Timișoara pot face primii pași spre carieră la Angajatori de TOP, unde pot alege din programele de internship sau trainee oferite de companiile prezente.

Participanții care simt că este timpul să dea un resfresh carierei au posibilitatea să interacționeze direct cu reprezentanții companiilor de care sunt interesați pentru a descoperi oportunitatea potrivită pentru aceștia, iar profesioniștii care caută o nouă provocare sunt așteptați de angajatori cu oferte de joburi pe măsura experienței lor.

Punctele de interes de la această ediție Angajatori de TOP Timișoara sunt:

• Arena de Consiliere în Carieră unde candidații pot primi feedback pe CV și sfaturi de la unii dintre cei mai buni specialiști în HR din piața locală;

• Arena Workshopurilor de Carieră unde participanții își pot dezvolta abilitățile atât din punct de vedere profesional, cât și personal. Înregistrarea pentru fiecare workshop de interes se face pe Hipo.ro.

• TechTalks Timișoara la care sunt așteptați toți pasionații de tehnologie. Cea de-a 12-a ediție a evenimentului va acoperi trei conferințe dedicate profesioniștilor: JAVA, Security, Machine Learning&AI și workshopuri IT adresate juniorilor, care vor trata subiecte din arii precum: Automotive, QA and Testing, BigData&Cloud și Product Management. Sesiunile vor fi susținute de speakeri internaționali de renume și speakeri locali care susțin comunitatea tehnică din Timișoara. Mai multe detalii despre agendă și înscriere pe TechTalks Timișoara.

Angajatori de TOP Timișoara 2020. Procesul de recrutare

Organizatorii Angajatori de TOP Timișoara au realizat o statistică bazată pe răspunsurile companiilor participante la ediția din primăvară cu privire la principalele motive pentru care cel mai mare târg de joburi din Banat și-a păstrat notorietatea.

În plus, 63% dintre companiile care au luat parte la studiu participă constant la Angajatori de TOP Timișoara pentru oportunitatea de a interacționa direct cu un număr mare de participanți, într-un timp scurt, fapt care le favorizează procesul de recrutare.

De asemenea, 21% dintre angajatori au declarat că participarea la eveniment îi ajută să își creeze o bază de date consistentă de candidați la care angajatorii pot să apeleze pentru pozițiile disponibile în perioada următoare, în timp ce 15% dintre companiile respondente au pus accentul pe importanța și posibilitatea de networking din cadrul târgului de carieră.

Angajatori de TOP Timișoara 2020. Alte răspunsuri ale angajatorilor fac referire la:

  • percepția brandului de angajator în rândul candidaților
  • implicarea și promovarea echipei/echipelor
  • creșterea vizibilității brandului de angajator
  • observarea inițiativelor competitorilor

“Ne bucură faptul că angajatorii sunt preocupați de recrutarea candidaților chiar din cadrul evenimentului Angajatori de TOP. Analizând răspunsurile acestora, am observat un interes tot mai crescut din partea companiilor de a interacționa cu participanții și de a le oferi pe lângă toate informațiile de care au nevoie despre companie și posturile disponibile, posibilitatea de a avansa cât mai rapid în procesul de recrutare. Dacă în urma discuțiilor, un candidat se potrivește cu jobul prezentat de angajator, acesta poate avea posibilitatea de a susține un interviu-fulger, în spațiul speciat amenajat din cadrul târgului”, a afirmat Maria Oprea – Project Manager, Angajatori de TOP Timișoara

Angajatori de TOP Timișoara 2020. CV-ul unui candidat

CV-ul unui candidat este primul mod de interacțiune cu angajatorul, așadar este important ca acesta să fie bine pus la punct pentru a ieși în evidență. În cadrul studiului realizat de organizatori, 32% dintre companiile respondente afirmă că principalul lucru care le atrage atenția la un CV este locul de muncă actual sau cel mai recent al candidatului.

25% dintre angajatori verifică dacă nivelul de studii este potrivit pentru jobul deschis, iar pentru 22% dintre companii este foarte important ca CV-ul să fie lizibil, redactat corect din punct de vedere gramatical și să dețină informații organizate. Parcursul ascendent în carieră este prioritar pentru 19% dintre recrutori. La polul opus, aspectele care au înregistrat o pondere mai mică ca procentaj, fac referire la: activitățile extracurriculare, realizările specifice și cursurile de specialitate ale candidaților.

Abilitățile soft ale candidaților reprezintă încă un criteriu important în procesul de recrutare al companiile participante la studiu, fapt pentru care acestea sunt de părere că în 2020 este important ca un candidat să aibă abilități de multitasking, să fie motivat, comunicativ, să se adapteze ușor situațiilor noi, să aibă spirit de echipă și să fie dornic să se dezvolte atât din punct de vedere profesional, cât și personal.

Care sunt lucrurile care pot descalifica un candidat?

Peste 57% dintre angajatori consideră că o atitudine nepotrivită, lipsită de motivație și neseriozitatea descalifică din start candidatul pentru o etapă viitoare a interviului. Mai mult de 21% dintre companii aleg să nu meargă mai departe în procesul de recrutare în momentul în care CV-ul candidatului nu reflectă experiența reală a acestuia, iar 14% dintre recrutori descalifică un candidat care este total lipsit de informații despre companie și jobul pentru care a aplicat.

“Candidatul ideal pentru anul 2020 trebuie să fie o persoană cu abilități de multitasking, să aibă bune abilități de utilizare a calculatorului, să demonstreze empatie în relația cu clienții, răbdare și să dea dovadă de abilități de comunicare în desfășurarea activității de suport clienți.”- Andreea Creț, Recruiter, Concentrix.

Mai multe informații despre târgul de joburi Angajatori de TOP pot fi accesate pe site-ul de carieră www.hipo.ro, la secțiunea dedicată evenimentului: https://www.hipo.ro/locuri-de-munca/angajatoridetop/timisoara.

Citește și Topul celor mai doriți angajatori din România

 

 

 

 

Citiți și despre: