Animaterra 4 Kaufland. Retailerul a anunţat că lansează Animaterra – Copacul Vieții – cea de-a patra campanie a seriei de tip colecție. Astfel, Kaufland invită copiii să își creeze o lume fantastică, cu personaje și aventuri magice. Campania va fi disponibilă în magazinele din întreaga țară timp de 8 săptămâni, în perioada 15 septembrie – 9 noiembrie 2021.
Animaterra 4 Kaufland – cartonaşe
Lumea Animaterra poate fi descoperită cu ajutorul a 56 de cartonașe ce reprezintă:
- prinți și prințese
- luptători ai armatelor binelui și răului
- zmei și balauri
- personajele de legendă ușor de recunoscut
Pentru a colecționa întreaga serie de personaje, la fiecare achiziție de minimum 50 de lei, clienții magazinelor Kaufland România primesc un pachet de câte două cartonașe. În plus, la cumpărarea produselor superheros, marcate special în magazine și anunțate săptămânal în revista Kaufland și online, clienții vor primi gratuit încă un pachet ce conține două cartonașe.
Lumea Animaterra este completată și de plicul care conține:
- game board
- pioni
- regulamentul de joc
- cutia foldable pentru colecția de cartonașe.
De asemenea, cutia specială conține: 4 infinity cards și spațiu în care poate fi pusă cutia foldable.
Plicul și cutia pot fi cumpărate separat din fiecare magazin din rețeaua Kaufland România. În plus, clienții vor putea găsi în magazine și ghiozdane, trollere, penare, accesorii vestimentare și multe alte surprize ce îi vor transpune pe cei mici în lumea fantastică.
Ce spun reprezentanţii Kaufland?
„Fiecare colecție Animaterra pleacă de la eroii și mitologii locale cu care cei mici sunt deja familiarizați și își propune să reitereze unele dintre cele mai importante valori cu care noi, românii, rezonăm: curajul, camaraderia, puterea binelui de a triumfa asupra răului. Ne dorim să fim parteneri de joacă pentru cei mici și să îi încurajăm să își imagineze propriile universuri pe care să le aducă la viață cu ajutorul personajelor din cartonașe, precum: Prâslea, zmeii, balaurii, Barbă Lungă Stat Mărunt. Pentru a atinge acest obiectiv am creat în jurul campaniei Animaterra o întreagă lume de fantezie, care se declină în toate componentele campaniei noastre”, declară Valer Hancaș, Director Comunicare & Corporate Affairs Kaufland România.
Citeşte şi O nouă certificare CHEP, primită de Kaufland România