Aniversare MOL Romania

MOL aniversează 25 de ani în România

07.10.2020

Aniversare MOL România. Grupul sărbătoreşte 25 de ani de la deschiderea primei staţii de carburanţi pe piaţa locală, perioadă în care a investit aproximativ 200 de milioane de dolari în extinderea organică şi modernizarea reţelei de retail şi a sistemului logistic. În plus, MOL a achiziţionat doi jucători importanţi – Shell (2004) şi Eni/Agip (2014) – în cadrul unui plan coerent de dezvoltare pe termen lung.

Aniversare MOL România. 234 de benzinării

MOL România deţine pe plan local:

  • o reţea extinsă de 234 de staţii de servicii
  • 2 depozite de carburanţi la Giurgiu şi Tileagd
  • un terminal GPL la Tileagd
  • divizii de lubrifianţi şi produse petrochimice
  • un portofoliu extins de produse şi servicii dedicate persoanelor fizice şi companiilor

Angajaţi

Compania angajează direct peste 250 de oameni în sediile administrative, în timp ce peste 2.700 de persoane lucrează în staţiile de servicii din întreaga ţară.

MOL se află în prezent în plin proces de transformare dintr-un retailer de produse petrochimice într-un furnizor de servicii complete pentru clienţii aflaţi în mişcare, în linie cu schimbările în comportamentul consumatorilor şi cu strategia de dezvoltare a Grupului MOL, cea mai mare companie integrată de petrol şi gaze din Europa Centrală şi de Est.

Aniversare MOL România. Un jucător dinamic

”MOL România a crescut în cei 25 de ani alături de economia românească, la a cărei dezvoltare a contribuit. MOL România este astăzi un jucător dinamic şi pregătit să continue călătoria alături de angajaţii, partenerii, clienţii săi şi de comunităţile unde activează”, a declarat Camelia Ene, CEO & country chairman al MOL România.

Aniversare MOL România. Planuri de viitor

Viziunea MOL pentru următorii 10 ani este că staţiile de alimentare vor deveni staţii de servicii integrate pentru persoanele aflate în mişcare, fie că e vorba despre cumpărături alimentare, cafea sau încărcarea maşinilor electrice. Compania a început deja procesul de transformare.

Strategia de dezvoltare a MOL România este concentrată pe 3 piloni principali, în linie cu strategia Grupului MOL:

  • Digitalizare
  • Dezvoltare
  • Diversificare

„Totodată, ne-am propus să ne dezvoltăm în continuare sistemul logistic şi reţeaua de staţii la nivel naţional, concomitent cu diversificarea produselor şi serviciilor din portofoliu, astfel încât să răspundem nevoilor în continuă schimbare ale clienţilor noştri”, conform sursei citate.

Citeşte şi Rata de vaccinare în România. Avertismentul făcut de Ministerul Sănătăţii

 

 

Citiți și despre: