În perioada 4-6 octombrie, o echipă a companiei Antibiotice Iaşi a participat, pentru al 14-lea an consecutiv, la cel mai important târg internaţional de produse şi substanţe farmaceutice, Chemical and Pharmaceutical Ingredients Worldwide (CphI Worldwide) eveniment, care a avut loc anul acesta la Barcelona.
Prezența delegației companiei Antibiotice la cel mai important târg al industriei farmaceutice mondiale creează numeroase oportunități pentru valorificarea portofoliului de produse pe pieţele externe.
“Participarea la CphI Worldwide creează valoroase oportunităţi prin identificarea de noi parteneriate pentru investiţiile pe care le avem în vedere şi aici mă refer în principal la investiţia în noua capacitate de producţie pentru fabricarea medicamentelor topice și supozitoarelor. Aceste produse au generat un interes deosebit pe pieţe puternic reglementate cum sunt cele din Uniunea Europeană, Canada și Statele Unite ale Americii. Avantajul companiei Antibiotice îl reprezintă tradiţia şi expertiza în fabricarea produselor topice precum şi capabilităţile legate de formularea, realizarea studiilor clinice şi a documentaţiilor de înregistrare, care-i permit să acceseze aceste pieţe extrem de reglementate. Consider că acest lucru oferă premizele ca Antibiotice să obţină în perspectiva anului 2020, aşa cum se stabileşte prin planul de afaceri 2016–2020, o cifra de afaceri de peste 400 milioane lei, din care 30% să fie obţinută din valorificarea portofoliului de produse pe pieţele externe”, a declarat Ioan Nani, Director General, Antibiotice.
CphI Worldwide este locul de întâlnire al celor mai importanţi producători de materii prime din întreaga lume, iar echipa Antibiotice formată din specialişti în domeniile cercetării-dezvoltării, import, export, dezvoltarea afacerilor, şi-a stabilit peste 200 de întâlniri de afaceri.
“Târgul CPHI Worldwide reprezintă un prilej de întâlnire şi consolidare a relaţiilor de afaceri atât cu partenerii noștri tradiţionali din America de Nord, America de Sud, Europa, Asia de S-E, Rusia, CSI, dar şi de cunoaştere a unor noi potenţiali colaboratori. Discuţiile purtate vizează strategii de vânzare şi promovare a produselor noastre, modalităţi de dezvoltare a formelor şi claselor terapeutice din portofoliul firmei, identificarea de noi surse alternative de materii prime şi substanţe active, precum şi negocierea cu furnizorii a unor condiţii comerciale cât mai favorabile”, a precizat Mihai Stoian, Director Dezvoltare Afaceri, Antibiotice.
Participarea la o manifestare de tradiție care impune tonul noilor tendințe în piața farmaceutică la nivel internațional, oferă posibilitatea echipei companiei Antibiotice să-și mențină upgrade-ul în acest domeniu, fiind recunoscut faptul că industria farmaceutică este cea mai dinamică din economia mondială.