Apemin Tusnad investitie

Apemin Tușnad, investiție de 4 milioane de euro

07.02.2020

Compania Apemin Tușnad își dezvoltă capacitățile de producție prin integrarea unei noi linii de îmbuteliere a apelor minerale. Investiția are o valoare de 4 milioane de euro. Este vorba de o linie de înaltă performanță. Aceasta asigură o creștere cu 40% a capacităților de producție, în condiții de control microbiologic strict, respectând astfel în întregime integritatea naturală și autenticitatea apelor minerale Tușnad și Artesia.

Apemin Tușnad investiție. Parteneriatul cu Sidel

Implementată în parteneriat cu Sidel – parte a Tetra Laval Group, și beneficiind de experiența de aproape 170 ani și peste 40.000 de sisteme implementate în mai mult de 190 țări a acestei companii, noua linie de îmbuteliere este realizată la cele mai înalte standarde internaționale, beneficiind de ultimele inovații tehnice în domeniu.

Apemin Tușnad investiție. Cele mai importante inovații

Noua linie include una dintre cele mai importante inovații în domeniul îmbutelierii apelor minerale. Spre deosebire de vechile linii de îmbuteliere, toate operațiunile de formare, umplere și închidere a sticlelor sunt realizate într-un singur grup monobloc de mare performanță, compact și complet automatizat, în atmosferă controlată și în afara contactului uman. Se elimină astfel orice risc de contaminare microbiologică a produselor.

Apemin Tușnad investiție. Un sistem controlat

Întregul circuit de îmbuteliere a apelor minerale Tușnad și Artesia – din stratul acvifer subteran și până la produsul îmbuteliat și închis în sticlă, se desfășoară într-un sistem controlat, în afara oricărei interacțiuni biologice externe, fiind păstrate astfel integral puritatea și caracterul mineral al sursei, la cele mai înalte standarde de siguranță alimentară la nivel mondial.

Creșterea capacităților de producție asigură flexibilitate în relația cu distribuitorii. Aceasta asigură livrarea în termen scurt a unor cantități semnificative de apă minerală carbogazoasă și plată.

Amprenta ecologică

În plus, compania Apemin Tușnad continuă să își reducă amprenta ecologică, acordând atenție fiecărui detaliu al ambalajelor sale. Așadar, în 2020 toate cele trei branduri din portofoliu – Tușnad, Artesia și Izvorul Ascuns, vor face trecerea la noile capace ”shorty”. Împreună cu noile preforme cu gramaj redus, acestea realizează o economie medie de 5% la consumul de plastic pentru fiecare ambalaj.

Citește și Rezultate BestJobs 2019: Afaceri de 6,5 milioane de euro

 

 

Citiți și despre: